جای خالی حوزه سلامت در مناظره های انتخاباتی

کد خبر: ۴۲۱۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹ 09 May 2017

وزیر بهداشت گفت: انتظار داشتم در مناظره‌ها سوالی در مورد برنامه‌های حوزه سلامت مطرح شود، متاسفانه برخی کاندیداها به جای اعلام برنامه‌ها، بحث‌ها را به سمت جنجال، بداخلاقی و مناظره‌های آمریکایی بردند. 

به گزارش ایسنا-  منطقه سیستان و بلوچستان دکتر قاضی زاده هاشمی در سفر به شهرستان میرجاوه و در جمع مردم افزود: دکتر روحانی در مناظره‌ها اشاره‌ای به دستاوردهای طرح تحول سلامت داشتند، معنای آن این است که اگر مورد اقبال و رأی مردم قرار گیرند، حتما طرح تحول سلامت و دستاوردهای آن با قدرت بیشتر ادامه پیدا می‌کند. 

وی بیان کرد: انتظار این بود که سوالات مناظره‌ها طوری طراحی می‌شد که در مباحثی که کاندیداها دارند، به موضوع مهم سلامت و برنامه‌های نامزدها در این حوزه اشاره می‌شد.نمی‌دانم چرا موضوع به این مهمی مطرح نشد، البته من خوشبین هستم و فکر نمی‌کنم عمدی در کار بوده باشد. 

وزیر بهداشت گفت: آنچه بیشتر مرا متاسف کرد، این بود که برخی کاندیداها، مناظره‌ها را به سمت موضوع‌های غیر مرتبط با سوالات و به عقیده من مسیر ناسالم و بداخلاقی بردند به همین علت فرصت نشد که به موضوع‌های اصلی پرداخته شود.

به گزارش ایسنا- وزیر بهداشت به منظور افتتاح بیش از 200 طرح بهداشتی و درمانی در سراسر سیستان و بلوچستان به زاهدان سفر کرد. 

سفر به میرجاوه و افتتاح بیمارستان 35 تختخوابی این شهر و بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی حاشیه شهر زاهدان از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای وزیر بهداشت و درمان در این سفر است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار