مدیر تبلیغ حوزه علميه خراسان:

مسئولان فقط موقع انتخابات به فکر فقرا نباشند/بی‌اعتنایی به نیازمندان مانع ظهور است

مدیر تبلیغ حوزه علميه خراسان گفت: برای بهره‌مندی از محضر امام زمان(عج) در دوران غیبت اولا باید وظیفه خود را بشناسیم، ثانیاً به آن عمل کنیم، بنابراین کسانی که نتوانند وظیفه خود را به درستی بشناسند یا پس از شناخت به آن عمل نکنند، هرگز نمی‌توانند به محضر امام زمان(عج) برسند.
کد خبر: ۴۲۱۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴ 10 May 2017
به گزارش تابناک رضوی، حجت الاسلام صابری تولایی مدیر تبلیغ حوزه علمیه خراسان  ثروت را ملاک قرار دادن، تکبر ورزیدن نسبت به نیازمندان و بی‌اعتنایی به آنها و قطع رحم کردن عواملی نامید که مانع از ظهور حضرت مهدی موعود(عج) می‌شود.

حجت الاسلام صابری‌ تولایی با اشاره به روایتی که می فرماید کسانی که تمام فکر و ذهنشان پول باشد از امام زمان(عج) غافل می شوند، افزود: اگر یک منبع درآمد داشته باشیم قابل کنترل است ولی کسی که چندین منبع درآمد دارد، ممکن است در حساب و کتاب خمس و زکات دچار اشتباه شود و خدای نکرده لقمه حرام وارد زندگیش ‌شود.

مدیر تبلیغ حوزه علميه خراسان بیان کرد: آدمی که ملاک‌هایش دنیایی است هیچ وقت امام زمان(عج) را نمی بینند؛ کسانی که ملاک‌هایشان دنیایی شود، ظاهربین می‌شوند و اطرافیان را براساس لباس، نوع اتومبیل، محل سکونت و شغلش می سنجند.

مسئولان فقط موقع انتخابات به فکر فقرا نباشند

حجت الاسلام صابری‌ تولایی با بیان اینکه بی‌اعتنایی نسبت به ضعیفان و زیردستان جامعه، مانع ظهور امام عصر(عج) می‌شود، ابراز کرد: خیلی أسف بار است که فقط در دوران انتخابات مسئولین به فکر نیازمندان و فقرا بیفتند و به یاد افراد بیکار و ایجاد شغل برای آنها می‌افتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار