کشف بزرگترین محموله سرقتی خراسان رضوی

فرمانده انتظامی تربت حیدریه از کشف بزرگترین محموله سرقتی استان خراسان رضوی به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۲۲۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵ 11 May 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، سرهنگ اکبر آقابیگی فرمانده انتظامی تربت حیدریه گفت: در ادامه مبارزه پلیس با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی گزارشی از انباشت کالاهای سرقتی در شهرستان تربت حیدریه واصل شد که بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: پس از بررسی‌های میدانی و بنا بدستور مقام قضایی محل مورد نظر بازرسی و اقلام سرقتی فراوانی که بخشی از آن از شهرستانهای همجوار و سایر استانهای کشور به سرقت رفته بود کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی تربت حیدریه در تائید سرقتی بودن اقلام مکشوفه گفت: بخشی از این اموال شماره همراه دارد که پس از تماس مشخص شد که این کالا یک سال گذشته از مشهد و یا شهرستانهای همجوار با بخشی دیگر از وسایل به سرقت رفته است.

آقابیگی خاطر نشان کرد: در ادامه تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی انبار دوم این محموله در یکی از شهرستانهای همجوار کشف و ضبط شد و احتمال اینکه انبار سومی در دیگر شهرستان خراسان رضوی وجود داشته باشد فراوان است.

وی گفت: در این رابطه یک نفر متهم که بنا به اظهارات خودش تن‌ها مالخر بوده دستگیر شد و شناسائی برای دستگیری سارقین همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی تربت حیدریه افزود: این اموال مسروقه طی هفته آینده در کلانتری ۱۱ به معرض دید عموم قرار داده خواهد شد و چنانچه که افرادی اموالشان به سرقت رفته با دادن نشانی و یا حداقل ارائه صورتجلسه گزارش سرقت، اقلام خود را دریافت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار