تخریب ها در کرج ادامه دارد

کد خبر: ۴۲۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۹ 02 June 2015
خبرنگار خبرآنلاین که در جریان تخریب 10 هکتار اراضی کشاورزی منطقه چمن مهرشهر در صحنه حاضر است، جزئیات بیشتر این طرح ضربتی را از زبان "نادر عقیقی نماینده و ناظر دادستانی کرج" جویا می شود.
عقیقی در این رابطه می گوید: صبح امروز با صدور حکم دادستان کرج و با درخواست شهرداری منطقه 9 و اداره جهاد کشاورزی کرج،تخریب تعدادی از واحدهای تجاری غیر مجاز در منطقه چمن صورت گرفت.
وی افزود: در اجرای این طرح جهاد کشاورزی درخواست داشت که واحدهای تجاری منطقه چمن که بخش قابل توجهی از آن را باغات تشکیل می دهد، طبق تبصره 2 ماده 100 قانون کاربری حفظ اراضی تخریب شود و امروز با هماهنگی جهاد کشاورزی ، شهرداری منطقه و با کمک نیروهای انتظامی و.. در کمال امنیت و آرامش این اقدام صورت گرفت.
نماینده و ناظر دادستان در ادامه گفت: فارغ از ساخت و سازهای خلاف در منطقه برخی از این واحدهای تجاری محیطی غیر اخلافی و خلاف عرف را فراهم کرده بودند و علی رغم تذکرات پلیس امنیت و دیگر مقامات امنیتی، هیچ ترتیب اثری داده نشد که همزمان با فرایند تخریب این اقدام نیز صورت گرفت.
عقیقی در ادامه توصیه ها و هشدارهایی نیز متخلفان در ساخت و سازهای غیر مجاز داشت و تصریح کرد: آنهایی که با شناخت ساخت و ساز غیرمجاز انجام می دهند سر و کارشان با قانون است و اما توصیه ما به افراد متمولی که بدون شناخت این زمین ها را خریداری کرده و با سرمایه گذاری به مجتمع های تفریحی تبدیل می کنند، نیز آن است که در خرید املاک و زمین ها تنها به مبایه نامه توجه نکنند بلکه از مراجع قانونی نظیر شهرداری و جهادکشاورزی نیز استعلام بگیرند.
وی در ادامه از تداوم برخورد های شدید با دیگر عوامل ساخت و سازهای غیرمجاز در روزهای آینده خبر داد.
راستگو مسئول روابط عمومی جهاد کشاورزی کرج نیز در حاشیه تخریب سازه های غیرمجاز منطقه مهرشهر گفت: امروز 10 هکتار از مناطق در منطقه چمن مهرشهر جهت حفظ کاربری اراضی زارعی آزاد سازی شد.
وی افزود: پرونده دیگری نیز در دست پیگیری و اعمال قانون است و در مرحله بعد شهرک مسکونی دانشگاه آزاد واقع در دانشگاه آزاد بزودی تخریب می شود.
راستگو ادامه داد: پرونده هایی که اخطاریه آنها صادر شده و به دادستانی رفته در اولویت اجرای قانون است.
وی افزود: با دستور مراجع قضایی در اجرای قانون اهتمام خواهیم داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار