مراد علی تاتار در گفتگو با تابناک:

مردم دالاهو با قاطعیت روحانی را انتخاب کردند

فرماندار دالاهو گفت: مردم این شهرستان با قاطعیت حسن روحانی را بعنوان رییس جمهور انتخاب کردند.
کد خبر: ۴۲۷۵۰۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴ 21 May 2017
مراد علی تاتار در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:در دوازدهمین دوره ی انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره ی انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا مردم  دالاهو با مشارکت صد درصدی خود  بار دیگر حماسه آفریدند.
وی خاطر نشان کرد : حسن روحاني با 22580رای، رئيسي با3180 رای،ميرسليم با95 رای و هاشمي طبا با 70رای را در دالاهو کسب کردند.

تاتار تصریح کرد:حضور، شور و نشاط  مردم در این دوره از انتخابات بسیار بی نظیر بود و جای تقدیر و تشکر از مردم فهیم و ولایتمدار دارد.

فرماندار دالاهو اظهار داشت: انتخابات پنجمین شورای اسلامی شهر و روستا نیز در سه شهر این شهرستان برگزار شدکه اعضای اصلی و عضو علی البدل مشخص شدند.
به گفته این مسئول: در شهر کرندغرب، جلال صفوی، ابراهیم سلیمی، سید سجاد یادگاری، یوسف رحمتی و سید صالح میرعبدالی اعضای اصلی و یوسف جانی، کیانوش بابا مرادی و پیمان رستمی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

وی ابراز داشت:اعضای اصلی شورای شهر گهواره را سیامک پیری، نوراله قنبری، خلیل خدایاری، کورش ضیایی و رضا محمدی و اعضای علی البدل را کیوان صبوری، حسین رحیمی و نوذر کرمی اعلام کرد.

فرماندار دالاهو افزود: اعضای اصلی پنجمین دوره انتخابات شورای شهر ریجاب  فرشید رمضانی، حیدر ابراهیمی، شیرزمان رسا، بهمن صادقی و عبدالعزیز کریمی و اعضای علی البدل  مراد امیری، فواد کرم پور و یاسر کرمی به شورای اسلامی شهر راه یافتند.

گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار