قدیری‌ابیانه خواستار شد

برخورد شورای نگهبان با تخلفات گسترده دولت در انتخابات/ انتخابات باید از دست دولت و وزارت کشور خارج شود

سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا، برخورد شورای نگهبان با تخلفات گسترده دولت را در انتخابات خواستار شد و گفت: انتخابات باید از دست دولت و وزارت کشور خارج شود.
کد خبر: ۴۲۷۵۹۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲ 21 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمدحسن قدیری‌ابیانه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارزیابی خود از نتایج انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: شرکت پرشور مردم ایران در انتخابات پیروزی بزرگی برای ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: ملت ایران در انتخابات به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفتند و حماسه‌ای دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زدند.

سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا با تأکید بر اینکه هر کس پیروز انتخابات باشد، همواره پیروزی برای ملت ایران است، اضافه کرد: تمکین به رأی اکثریت وظیفه همگان است.

قدیری‌ابیانه ادامه داد: متأسفانه شاهد تخلفات گسترده دولت در انتخابات بودیم؛ ازجمله این تخلفات، پرداخت ۱۰ میلیون تومان به برخی افراد برای ترساندن روستاییان و به‌کارگیری امکانات دولتی بوده است.

وی با اشاره به اینکه پخش کنسرو مرغ در مناطق محروم و بین دانش‌آموزان و ترساندن مردم از جنگ از دیگر این تخلفات دولتی‌هاست، افزود: فریب دادن افکار عمومی را توسط ستاد روحانی باید از این دسته تخلفات دانست.

سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا انتشار مطالب جعلی به نقل از سردار سلیمانی توسط روزنامه ایران را دیگر تخلف رخ‌داده بیان کرد و افزود: تخلفات روحانی، شیرینی حضور ملت ایران در صحنه را تلخ کرد؛ شورای نگهبان با جدیت به تخلفات صورت گرفته بپردازد.

وی ادامه داد: امیدواریم در این راستا دقت نظر بیشتری صورت گیرد و برخورد جدی با متخلفان انتخابات انجام شود.

قدیری‌ابیانه تأکید کرد: باید با تنفیذ حکم ریاست جمهوری روحانی در نهایت توسط مقام معظم رهبری به آن تمکین کرد؛ باید به رأی اکثریت احترام بگذاریم؛ ولی انتخابات باید از دست دولت و وزارت کشور خارج شود.

سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا با اشاره به اینکه تا با این اقدام، دولت نمی‌تواند با مهندسی انتخابات زمینه پیروزی خود را فراهم کند، تصریح کرد: برخورد با متخلفان الزامی است.

وی اظهار کرد: اگر دولت خارج از مسیر اصلی خدمت به مردم و حمایت از ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی و رهبری حرکت کند، با آن برخورد خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار