عضو مجمع نمایندگان سمنان:

مردم با حضور پرشور در انتخابات انقلاب، نظام و کشور را بیمه کردند

عضو مجمع نمایندگان استان سمنان گفت: حضور مردم در انتخابات بسیار جدی، بانشاط، با شور و شعور بود و مردم انقلاب، نظام و کشور را بیمه کردند.
کد خبر: ۴۲۷۸۹۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰ 21 May 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از دفتر نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس، سید حسن حسینی‌شاهرودی با اشاره به حضور مردم استان سمنان در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا اظهار کرد: استقبال مردم از انتخابات بسیار عالی بود و همان‌طور که در انتخابات گذشته مردم در صحنه حضور داشتند، در این انتخابات نیز بسیار جدی، بانشاط، با شور و شعور حضور یافتند.

وی با بیان اینکه همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند برنده انتخابات ملت هستند، تصریح کرد: مردم با حداکثر ظرفیت در میدان حضور پیدا کرده‌اند که جای تقدیر ویژه دارد؛ چراکه آن‌ها در موقعیت‌های حساس حضور پیدا کرده و انقلاب اسلامی، نظام و کشور را بیمه می‌کنند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آنچه در تمام شعب مشاهده کردیم، مشارکت بسیار بالای مردم بود؛ به‌طوری‌که در غالب شعب اخذ رأی صف‌های طویلی کشیده شده بود و مردم در صف‌های رأی‌گیری حضور داشتند.

حسینی‌شاهرودی همچنین درباره حضور مردم در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: در هر دو انتخابات حضور بسیار خوبی رقم خورده و شاید بتوان گفت که انتخابات شوراها نیز با اینکه محلی است و بعضاً جنبه قومی و طایفه‌ای پیدا می‌کند؛ اما باعث می‌شود که شور و حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد و هر دو انتخابات مکمل یکدیگر هستند؛ از این‌ جهت، نمی‌توان آسیبی را متوجه همزمانی دو انتخابات کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار