فاز نخست کمربند سبز کرمان 15 خرداد به بهره برداری می رسد

فاز نخست کمربند سبز کرمان 15 خرداد به بهره برداری می رسد

استاندار کرمان گفت: فاز نخست کمربند سبز کرمان 15 خرداد سال جاری به بهره برداری می رسد. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان علیرضا رزم حسینی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از تعدادی پروژه های قرارگاه خاتم النبیاء افزود: فاز نخست طرح کمربند سبز 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
کد خبر: ۴۲۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱ 02 June 2015
استاندار کرمان گفت: فاز نخست کمربند سبز کرمان 15 خرداد سال جاری به بهره برداری می رسد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان علیرضا رزم حسینی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از تعدادی پروژه های قرارگاه خاتم النبیاء افزود: فاز نخست طرح کمربند سبز 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ادامه داد: در این فاز پنج کیلومتر کمربند سبز با آبیاری قطره ای ایجاد شده است.

استاندار کرمان با بیان اینکه پروژه هایی که در دولت تدبیر و امید کلید خورده اند به طور مداوم مورد بازید قرار می گیرند افزود: هدف از این بازیدها بررسی موانع و مشکلات این طرح ها با حضور دستگاه های اجرایی مربوطه است.

وی با ابراز خرسندی از حضور قرار گاه خاتم در کرمان گفت: قرارگاه خاتم الانبیاء سریع تر از تصور ما در کرمان حضور پیدا کرد و در حال تجهیز کارگاه و ساخت کارخانه است.

استاندار کرمان افزود: سه پروژه در حال اجرا و بقیه در مرحله مطالعه قرار دارند.

وی ادامه داد: تصور نمی کردم قرارگاه خاتم با این سرعت در کرمان حضور پیدا کند زیرا این قرارگاه معمولا در پروژه های بزرگ کشور حضور دارد و از پروژه های کوچک شهری استقبال نمی کند.

مدیر اجرایی قرارگاه خاتم در کرمان نیز گفت: عملیات ژئوتکنیک و نقشه برداری هشت پروژه تقاطع غیر هم سطح در کرمان آغاز شده است و تقاطع های راه آهن - صدوقی، هوانیروز - الغدیر و ابوذر در الویت قرار دارند.

موسی نجفی افزود: تجهیز کارگاه و تخلیه پنج هزار تن آرماتور انجام و شمع بافی آغاز شده است.

مشکل زمین کارخانه قرارگاه خاتم نیز در جریان این بازدید بررسی و برای رفع آن تصمیم گیری شد.

استاندار کرمان امروز با حضور شهردار کرمان و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی از تعدادی از پروژه های قرارگاه خاتم النبیاء، طرح کمربند سبز و روند اجرای پارک بانوان واقع در فرهنگسرای جان جهان بازدید کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار