برق واحدهای تولیدی کهگیلویه و بویراحمد در هیچ شرایطی نباید قطع شود

محنایی : برق واحدهای تولیدی نباید قطع شود و انجام این کار قبل از انتخابات یک اقدام نادرست و موجب زیرسوال رفتن خدمات دولت شد و مسئولان شرکت برق قبل از هر اقدامی اخطارات لازم را به واحد تولیدی داده و نهایت همکاری و تعامل را با آنها داشته باشند.
کد خبر: ۴۳۲۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰ 29 May 2017
معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: جهت حمایت از واحدهای تولیدی و اشتغال‌زایی انتظار می‌رود دستگاه‌های خدمات رسان با این واحدها تعامل داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، مجید محنایی ظهر امروز در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد ضمن انتقاد از دبیر جلسه به خاطر ورود مسائل غیرمتبط با ستاد تسهیل در این نشست اظهار داشت: ایراد آیین نامه‌ای به دبیرخانه ستاد وارد است و انتظار می‌رود مسائل به صورت تخصصی در این ستاد بررسی شوند.

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد پیرامون مشکل برق بعضی از واحدهای تولیدی و صنعتی استان، بیان کرد: مصوب شد کمیته‌ای متشکل از صنعت و معدن، شرکت برق، شهرک‌های صنعتی، اداره استاندارد و تامین اجتماعی پیرامون این موضوع تشکیل و به صورت ویژه این مسئله را بررسی کنند.

وی تصریح کرد: برق واحدهای تولیدی نباید قطع شود و انجام این کار قبل از انتخابات یک اقدام نادرست و موجب زیرسوال رفتن خدمات دولت شد و مسئولان شرکت برق قبل از هر اقدامی اخطارات لازم را به واحد تولیدی داده و نهایت همکاری و تعامل را با آنها داشته باشند.

محنایی از حضور با‌شکوه مردم در انتخابات تقدیر کرد و افزود: علی‌رغم تمامی نامهربانی‌ها و محدودیت‌ها خدمات دولت مورد تایید اکثریت مردم بود.

وی ضمن ابراز همدردی با خانواده متوفیان و حادثه‌دیدگان کارخانه فولاد بویراحمد، گفت: از همان ابتدای این حادثه مسئولان کشوری و استانی به صورت ویژه پیگیر وضعت حال حادثه دیدگان و خانواده‌های آنها بودند.

محنایی با بیان اینکه استاندار استان دستور تشکیل کمیته ویژه برای بررسی حادثه‌دیگان کارخانه فولاد را دادند، بیان کرد: به هر خانواده این مصدومان حدود 100 میلیون ریال کمک نقدی شد و در اسرع وقت به دستور سازمان تامین اجتماعی کشور حق مستمری و بیمه کارگران برقرار شده و هیچ گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مراسم گرامیداشت حادثه دیدگان فولاد بویراحمد خبر داد و گفت: این آیین فردا عصر ساعت 17 در مسجد قبا دولت آباد یاسوج برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار