آزادی ۱۸ زندانی جرائم مالی غیرعمد از زندان‌های اصفهان

مدیرعامل ستاد دیه استان اصفهان گفت: در دو شب نخست ماه مبارک رمضان زمینه آزادی ۱۸ زندان جرائم مالی غیرعمد با کمک خیران اصفهانی فراهم شد.
کد خبر: ۴۳۲۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵ 29 May 2017
تابناک اصفهان- ایرج نحوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان اظهار داشت: در برنامه تلویزیونی «یک شهر ضیافت» که با همکاری صدا و سیمای مرکز اصفهان هر شب در ماه مبارک رمضان پخش می‌شود زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با جلب حمایت خیران استان فراهم و هر شب تعدادی از زندانیان پس از انجام اقدامات لازم آزاد می‌شوند.

وی با اشاره به برگزاری جشن گلریزان برای آزادی زندانیان در ماه ضیافت الهی با حضور خیران و مسئولان در مناطق مختلف استان، افزود: این جشن در شهرهای استان اصفهان از جمله زرین‌شهر، خمینی‌شهر، گلپایگان، فریدن، نایین، شهرضا و دیگر شهرهایی که دارای زندان هستند برگزار می‌شود.

مدیرعامل ستاد دیه استان اصفهان خاطرنشان کرد: برنامه زنده تلویزیونی «یک شهر ضیافت» با همکاری دستگاه‌های مختلف شامل دادگستری کل استان، دادستانی، اداره کل زندان‌ها و همکاری عموم مردم نوع‌دوست اصفهان به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و کمک به خانواده زندانیان نیازمند می‌پردازد.

به گزارش تسنیم، برنامه «یک شهر ضیافت» 30 قسمت و هر قسمت به مدت 90 دقیقه به صورت زنده تولید و در ایام ماه رمضان، دقایقی قبل از افطار از شبکه اصفهان پخش می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار