دانش آموختگان ایلامی درطرح کارورزی ثبت نام کنند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام از دانش آموختگان استان ایلام متقاضی شرکت در طرح کارورزی خواست تا در سامانه ای که به همین منظور راه اندازی شده است، ثبت نام کنند.
کد خبر: ۴۳۳۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰ 01 June 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛ علیرضا زرگوش گفت: این طرح به منظور انتقال مهارت، تجربه و دانش بین بنگاه ها و دانش آموختگان و فراهم نمودن زمینه جذب و به کارگیری فارغ التحصیلان در واحدهای صنعتی، خدماتی و کشاورزی و همچنین ایجاد انگیزه کارآفرینی و کسب و کار در دانش آموختگان دانشگاهی از فارغ التحصیلان به مرحله اجرا در آمده است.
 
وی اظهار کرد: متقاضیان با مراجعه به سامانه ثبت نام به نشانی https://karvarzi.mcls.gov.ir/ مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کند.
 
زرگوش یادآور شد: متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر به مدیریت اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی واقع در بلوار دانشجو مراجعه و یا با شماره 32220773 تماس بگیرند.
 
وی افزود: پس از گزارش‌گیری از اطلاعات ثبت شده در سامانه، با در نظر گرفتن اولویت‌ها، افراد حائز شرایط شناسایی و به میزان ظرفیت بنگاه‌ها و از طریق ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بنگاه اقتصادی مربوطه معرفی می شوند.


منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار