بازدید مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از واحدهای مرغ تخمگذار کرمانشاه

داود یاوری مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان به همراه معاونت تعاون اداره کل از واحدهای مرغ تخمگذار کرمانشاه بازدید و از نزدیک در جریان روند تولید و مشکلات تعاونی ها تولیدی قرار گرفت.
کد خبر: ۴۳۵۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷ 05 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اتاق تعاون استان،یاوری در بازدید از تعاونی شماره 58 مرغ تخمگذار 40 هزار قطعه ای  گفت:خوشبختانه با تمام مشکلات موجود در سر راه تولید این واحد توانسته با همت سهامداران خود به تولید ادامه دهد و زمینه اشتغال جوانان استان را فراهم کند و این همت و تعهد جای تقدیر دارد. 

ایشان در ادامه خاطر نشان کرد: یکی از راهکارهای برون رفت از رکود بیکاری در استان مردمی کردن اقتصاد و تشکیل تعاونی می باشد مردم با مشارکت خودشان و با جمع کردن سرمایه های اندک می توانند با تحقق یافتن شعار اقتصاد مقاومتی، به تولید و اشتغال برسند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه بازدید از تعاونی شماره 36 و 884 مرغ تخمگذار نیز بازدید نمود و اشاره نمود: ان شاالله که بتوانیم با راه اندازی مجدد این واحدها زمینه اشتغال تعدادی از همشهری های استان را مرتفع و این واحدها به چرخه تولید و اقتصاد کشاورزی و دامپروری استان برگردند.

ایشان که با شنیدن درد دل های مدیران این تعاونی ها در جریان مشکلات واحد های بازدید شده  تولیدی قرار گرفت ، گفت: مهمترین مشکلات واحدهای مرغ تخمگذار استان نداشتن نقدینگی و سرمایه در گردش می باشد که امیدواریم با کمک مسئولین استانی بتوانیم در راه مرتفع نمودن آن و تامین بودجه و تسهیلات لازم به این واحدها کمکهایی برای احیای مجدد داشته باشیم. 
 
گفتنی است:در استان کرمانشاه بالغ بر 2800  شرکت تعاونی در 16 گرایش مختلف از جمله صنعت، معدن، کشاورزی، خدمات، مسکن و مصرف و غیره فعالیت دارند که از این تعداد 12 شرکت تعاونی در زمینه مرغ تخمگذار زیر نظر اتحادیه مرغ تخمگذار استان مشغول فعالیت و تولید می باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار