رئیس دیوان عدالت اداری کشور:

یک بار هم گزینه‌های روی میز آمریکا را ندیدم

آمریکا و تعداد اندکی از سرسپردگانش که در داخل زیان‌های سنگینی به ملت ایران وارد کرده‌اند اما این ملت این سرمایه عظیم‌الهی را به بهانه تحریم از دست نخواهد داد.
کد خبر: ۴۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۲ 11 February 2015
به گزارش تابناک – البرز:  سخنران اصلی مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال در مرکز استان البرز حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری رئیس دیوان عدالت اداری بود.
وی در بخشی از این سخنرانی با اشاره به توهین نشریه فرانسوی به ساحت مقدس رسول اکرم(ص) اظهار کرد: حرکت زشت و تنفربر‌انگیز عوامل صهیونیست نسبت به توهین به حریم رسول مکرم اسلام (ص) از سوی همه ملت ایران محکوم است.
وی در ادامه با درود به شهدای گرانقدر انقلاب و امام شهدا گفت: فجرآفرینان و شهدای انقلاب با جان خود این شجره طیبه را حفاظت کردند و درود به ملت ایران که همچنان پس از 36 سال به پایداری در مقابل دشمنان و حراست و حفاظت از این دستاورد مشغول هستند.
رئیس دیوان عدالت اداری کشور با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیان کرد: حضور شما مردم فهیم نشان از مقاومت و پایداری در برابر توطئه‌ها دارد و 22 بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری معمار کبیر انقلاب بر تمام ملت ایران گرامی باد. 
منتظری با اشاره به دستاوردهای انقلاب اظهار کرد: در 22 بهمن برگ زرینی در کتاب قطور تاریخ ملت ایران ورق خورد و در چنین روزی ایران عزیز از منجلاب رژیم ستمشاهی و استکبار کشورهای غرب رها شد.
وی ادامه داد: امام (ره) با اتکا به ملت و حماسه‌ای که آفریدند رژیمی را از پای درآورد که همه قدرت‌ها به ویژه آمریکا از آن حمایت می‌کردند و مطابق اسناد و اعترافات گوناگون که بخشی از آنها در این ایام از سیمای جمهوری اسلامی پخش می‌شود نشان می‌دهد که این قدرت‌ها از هیچ اقدامی برای حفظ آن رژیم ملعون فروگذار نبودند.
این مسئول با تأکید بر نقش مهم امام در حفظ انقلاب اسلامی بیان کرد: نقش امام در ایجاد و هدایت انقلاب اسلامی آن چنان مهم و پررنگ بود که فقدان این رهبری را می‌توانیم امروز در سایر انقلاب‌های کشورهای منطقه ببینیم.
رئیس دیوان عدالت اداری کشور بر دشمنی و کینه‌توزی ایالت متحده نسبت به جمهوری اسلامی ایران اشاره و خاطرنشان کرد: آمریکا پس از پیروی انقلاب تاکنون از هیچ دشمنی و ایجاد مشکلی دریغ نکرده است و در این راه به ترور شخصیت‌ها و مقامات و اختلاف افکنی و زمینه‌چینی برای کودتای نظامی نیز پرداخته است و اخیرا متوسل به تهاجم فرهنگی شده است هر چند که هیچ یک از این مشکلات نتوانست ملت ایران را به زانو درآورد.
منتظری اقدامات کینه‌توزانه غرب را عامل بیشتر وحدت مردم دانست و افزود: این اقدامات عامل وحدت و انسجام بیشتر ملت شده است و تحریم‌ها تبدیل به فرصت گرانبها برای پیشرفت ایران در عرصه‌های گوناگون شده است.
وی ادامه داد: آمرِیکا مدام می‌گوید همه گزینه‌ها روزی میز است اما دیده‌ایم که این گزینه‌ها دروغی بیش نبوده و تجربه نشان داده است که این تهدیدات همچون بادکنکی توخالی است و ملت ایران هرگز هراسی به دل راه نخواهند داد.
این مسئول تصریح کرد: آمریکا و تعداد اندکی از سرسپردگانش که در داخل وجود دارند با این اقدامات کینه‌توزانه خود زیان‌های سنگینی به ملت ایران وارد کرده‌اند اما این ملت این سرمایه عظیم‌الهی را به بهانه تحریم و ایجاد مشکلات اقتصادی هرگز از دست نخواهد داد.
وی در ادامه با اشاره به مذاکرات هسته‌ای و زحمات دولت تدبیر در این خصوص اظهار کرد: تمام ملت ایران به تبعیت از فرمایشات اخیر رهبری از تیم مذاکره کننده هسته‌ای می‌خواهیم ذره‌ای از اصول نظام اسلامی ایران کوتاه نیایند و بداند که ملت ایران همواره حامی چنین مذاکراتی است.
این مسئول بار دیگر با تأکید بر بی‌اثری تحریم‌ها اظهار کرد: این تحریم‌ها در طول سالیانی که به اجرا گذاشته‌ شده است فرصت گران‌بهایی را برای ملت ایران فراهم کرد که بتواند روی پای خود بایستند و به مدارج بالایی از علم و فناوری دست پیدا کنند که موجب شگفتی جهانیان شود.
منتظری در ادامه نظام اسلامی ایران را یکی از نعمت‌های مهم خداوند به ملت ایران دانست و بیان کرد: بزرگترین دستاورد انقلاب که افتخار ملت ایران است مسئله استقلال کشور است بنابراین ملت ایران باید خدای متعال را به خاطر این نعمت شاکر باشند.
وی در خاتمه با اشاره به مسائل فرهنگی و دغدغه مقام معظم رهبری در این خصوص خطاب به همه ملت ایران یادآور شد: دشمن از همه راه‌ها برای شکست ملت ایران و دور کردن از حریم ولایت وارد شد، اما نتوانست،‌ ولی امروز حربه دشمن مسئله تهاجم فرهنگی است که خطری به مراتب بالاتر از جنگ تحمیلی دارد و تمام ملت ایران باید هوشیارانه به پاسداری از ارزش‌های خود بپردازند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار