بانک جامع اطلاعاتی پارکهای تبریز جمع آوری می شود

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز از آغاز بکار تشکیل بانک جامع اطلاعاتی پارکهای تبریز خبر داد.
کد خبر: ۴۳۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹ 06 June 2015
به گزارش خبرنگار ما به نقل از سازمان پارکها و فضای سبز تبریز، محمدحسین حسن زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: این اقدام برای نخستین بار در راستای گردآوری و دسترسی سریع به اطلاعات جامع در مورد پارکهای تبریز انجام یافته است.

وی افزود: این بانک جامع اطلاعاتی شامل مشخصات فردی مسئول فضای سبز منطقه، پست الکترونیکی، شماره تماس دفتر فضای سبز منطقه، شماره فاکس دفتر فضای سبز و همچنین نشانی دفتر فضای سبز منطقه می باشد.

حسن زاده همچنین با بیان اینکه در این بانک جامع، اطلاعاتی درباره هر منطقه نیز گردآوری می شود، تصریح کرد: این اطلاعات شامل مختصات جغرافیایی منطقه، وسعت منطقه ، تعداد کل پارکهای منطقه است.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز همچنین با اشاره به تجهیز این بانک اطلاعاتی به بخش قدمت پارکهای تبریز، گفت: تاریخچه فضای سبز اعم از زمان تاسیس دفتر فضای سبز، تاریخ احداث نخستین پارک منطقه و تصویری از آن و... از جمله اطلاعات این بخش است.

وی با بیان اینکه لیست پارکهای منطقه از دیگر بخش های این بانک اطلاعاتی است، اظهار داشت: لیست کامل پارکهای منطقه (نام پارکها ) ، آدرس پارکها ، شماره تماس دفتر پارکها ، نام و نام خانوادگی مدیر پارکها ، مساحت پارکها ، امکانات ویژه پارکها ، جذابیتهای پارکها ( در صورت داشتن المان و یا منظر ویژه ) و چند تصویر از هر پارک از جمله قسمت های گنجانده شده در این بخش خواهد بود.

حسن زاده خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی شهر تبریز و اینکه تا به امروز اطلاعات جامعی در خصوص پارکهای تبریز جهت دسترسی کارشناسان، شهروندان و مسافران وجود نداشت، ضرورت تشکیل این بانک اطلاع رسانی بسیار احساس می شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار