رئیس حوزه‌های علمیه برادران استان سمنان:

آمار جرائم در ماه مبارک رمضان کاهش پیدا می‌کند/ سفره‌های کرامت در طول سال پهن شود

رئیس حوزه‌های علمیه برادران استان سمنان گفت: آمار جرائم در ماه مبارک رمضان کاهش پیدا می‌کند و باید این امر در طول سال نهادینه شود.
کد خبر: ۴۴۲۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶ 17 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلی مهدی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با قدردانی از تلاش‌های مردم دردهه کرامت اظهار کرد: امام حسن مجتبی (ع) کریم اهل بیت (ع) هستند و سفره‌های کرم آن حضرت در دهه دوم ماه مبارک رمضان پهن است.

وی ادامه داد: ماه مبارک رمضان، ماه رسیدگی به امور مستضعفان و قشر ضعیف جامعه است و این امر نباید تنها به ماه میهمانی خداوند متعال خلاصه شود.

رئیس حوزه‌های علمیه برادران استان سمنان با تأکید بر اینکه یکی از اهداف بلند شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی توسط امام خمینی (ره) و با حمایت مردم ولایت‌مدارمان، حمایت از مستضعفان و مظلومان بود، تصریح کرد: دامنه این حمایت جهانی است و مختص به ایران نیست.

مهدی‌نژاد با اشاره به اینکه پهن بودن سفره‌های کرامت به معنای حمایت از مستضعفان و قشر ضعیف جامعه باید در تمام ایام سال باشد، اضافه کرد: باید حامی مستضعفان و مظلومان بود.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان دانشگاه کسب مکارم اخلاق و ارزش‌های دینی و قرآنی است، تصریح کرد: مردم باید اجرای مکارم اخلاق را در تمام ایام سال در زندگی خود جاری کنند.

رئیس حوزه‌های علمیه برادران استان سمنان با بیان اینکه آمار جرائم در ماه مبارک رمضان کاهش پیدا می‌کند، اظهار کرد: طبق آمارهای موجود در دستگاه‌های ذی‌ربط در ماه میهمانی خداوند متعال کاهش آسیب‌های اجتماعی را داریم و باید فکر کنیم که تمام ایام سال ماه رمضان است و از گناه فاصله بگیریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار