افزایش حجم سرمایه‌گذاری در استان

معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: با وجود فرصت‌ها و ظرفیت‌های مختلف، حجم سرمایه‌گذاری در استان بوشهر افزایش‌ یافته که این فرصت بسیار خوبی برای توسعه استان است.
کد خبر: ۴۴۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰ 08 June 2015
تابناک بوشهر: محمدحسن باستی صبح امروز در جمع شماری از فعالان اقتصادی استان بوشهر اظهار داشت: توسعه سرمایه‌گذاری در استان بوشهر یک برنامه هدفمند است که تلاش می‌کنیم با این کار زمینه اشتغال بیشتر را نیز فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: استان بوشهر ظرفیت‌های بسیار خوبی در عرصه صنعت، تجارت، بازرگانی دارد و باید از این فرصت برای توسعه سرمایه‌گذاری و اشتغال فراهم کنیم.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر در تمامی زمینه‌های صنعتی و معدنی دارای ظرفیت‌های بالایی است و امیدواریم همه مسئولان و به‌ویژه بانک‌ها از این تولیدکنندگان حمایت کنند.

وی افزود: فرصت‌های بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری در استان بوشهر وجود دارد و برگزاری این نمایشگاه به‌خوبی این ظرفیت‌ها را معرفی می‌کند و نقشی محوری در توسعه خواهد داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر نیز برگزاری نمایشگاه‌ها را در استان بوشهر ضروری دانست و گفت: با برپایی نمایشگاه‌های مختلف این امکان برای تولیدکنندگان استانی فراهم می‌شود تا محصولات خود را عرضه کنند.

سعید زرین‌فر افزود: صنایع و معادن استان بوشهر باید به سمت تولید ارزش‌ افزوده حرکت کنند تا درآمدهای آن‌ها پایداری بیشتری داشته باشد.

وی اضافه کرد: باید به سمت توسعه صنایع در استان حرکت کنیم تا به پیشرفت و توسعه استان دست‌ یابیم که در کنار آن شاهد بهبود وضعیت تولید و صادرات و اشتغال خواهیم بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار