آغازعملیات اجرایی ساخت شهرک شهید رضایی نژاد آبدانان

در مراسمی با حضور خانواده معظم شهید رضایی نژاد، عملیات اجرایی احداث شهرک دانشمند هسته ای کشورمان شهید داریوش رضایی نژاد در شهر آبدانان آغاز شد.
کد خبر: ۴۴۹۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱ 28 June 2017
 به گزارش تابناک ایلام ؛ فرماندار آبدانان روز چهارشنبه در آیین کلنگ زنی ساخت این شهرک مسکونی اظهارکرد: شهرک مسکونی شهید رضایی نژاد در زمینی به مساحت 47 هزار مترمربع در ضلع غربی شهر آبدانان و در جوار پایگاه پدافند هوایی احداث می شود.
 
مجید عسگری با گرامیداشت نام و یاد دانشمند هسته ای کشور، شهید داریوش رضایی نژاد و همه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی افزود: به منظور بزرگداشت نام و یاد شهید رضایی نژاد و تکریم و تجلیل از فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه این شهرک مسکونی که مختص فرهنگیان، معلمان و اصحاب علم و اندیشه است بنام مبارک این شهید والامقام نامگذاری و مزین شده است.
 
رئیس هیئت مدیره شهرک شهید رضایی نژاد آبدانان نیز در این مراسم گفت: این شهرک دارای 47 هزار متر مربع وسعت است که 28 هزار مترمربع آن به فضای مسکونی و 19 هزار مترمربع دیگر به معابر عمومی، فضاهای ورزشی، مذهبی، اداری، تفریحی و اماکن علمی و آموزشی اختصاص دارد.
 
افسانه رحمتی با تشکر از همکاری والدین و همسر شهید داریوش رضایی نژاد افزود: این شهرک در جوار میدان بزرگ شهر در ورودی شهر عالم پرور آبدانان قرار دارد و در مدت 2 سال با مشارکت 160 نفر از فرهنگیان، اساتید و مدرسان مراکز علمی و آموزشی و مساعدت نهادهای اجرایی ساخته می شود.
 
همسر شهید داریوش رضایی نژاد نیز در این مراسم گفت: تکریم و نکوداشت نام مبارک شهیدان همیشه جاوید وطن یک وظیفه و رسالت همگانی است که برای همیشه تاریخ مایه عزت و افتخار ملت سر افراز ایران اسلامی است.
 
شهره پیرانی ضمن آرزوی موفقیت برای اصحاب فرهنگ و اندیشه از متولیان و دست اندر کاران شهرک شهید رضایی نژاد بخاطر موافقت اصولی و انجام مقدمات و تشریفات قانونی آن تشکر و قدردانی کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار