صيانت از حقوق شهروندي از دغدغه هاي جدي دولت تدبير و اميد است

مديركل دفتر اجتماعي استانداري گفت: يكي از اهداف دولت تدبير و اميد پيگيري موضوع حقوق شهروندي است و در همين راستا ستاد صيانت از حقوق شهروندي و حريم امنيتي جامعه تشكيل شد.
کد خبر: ۴۵۳۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵ 04 July 2017
به گزارش وخبرگزاری تابناک به نقل از اداره كل روابط عمومي استاندار ي مديركل دفترامور اجتماعي استانداري در جلسه توجيهي آموزشي صيانت از حقوق شهروندي  با اشاره اهميت موضوع حقوق شهروندي گفت: زمانيكه دولت تدبير و اميد در سال 92 كار خود را آغاز كرد يكي از اهداف آن پيگيري موضوع حقوق شهروندي  بود و در همين راستا ستاد صيانت از حقوق شهروندي و حريم امنيتي جامعه تشكيل شد. 

گودرزي افزود: بر اين اساس دستگاهاي خدمات رسان به مردم مورد پايش قرار مي گيرند و هدف از اين كار نظارت و كنترل دستگاههاي دولتي به منظور دفاع از حقوق شهروندان است. 

وي  گفت: در جامعه اي زندگي مي كنيم كه نيازمند مجموعه اي از خدمات، كنترل و همچنين نظارت ها و ارزيابي دستگاه هاي اجرايي است.

مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري خاطرنشان كرد: در سال گذشته 90 دستگاه دولتي درسطح استان و دستگاههاي متناظر آنها در سطح شهرستانها مورد ارزيابي قرارگرفته است و امسال نيز اين اتفاق مجددا تكرار مي شود.

گودرزي با تاكيد بر اين موضوع كه مديران بايد از فرصت خدمت به مردم استفاده كنند در ادامه اظهار داشت: دو موضوع وضعيت عفاف و حجاب و همچنين تكريم ارباب رجوع و رضايت مندي مردم مورد بررسي قرار مي گيرد و وظيفه ما به عنوان ناظر و چشم بيناي دولت  تدبير و اميد اين است كه خدماتي كه دستگاهها ي دولتي  در اين چهار سال به مردم ارائه داده اند را بررسي كنيم تا دستگاههاي دولتي توانمندي داشته باشيم. 

وي تصريح كرد: ما به عنوان ناظر بايد عدالت را جاري و ساري كنيم و بدون حب و بغض عمل كنيم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار