استاندار آذربایجان شرقی:

دولت برای رونق تولید مجبور به کاهش سود سپرده‌های بانکی است/آماده همکاری برای تأمین منابع مالی مورد نیاز طرح‌های توسعه صنعتی از طریق هدایت مردم برای سرمایه‌گذاری در این طرح‌ها هستیم

استاندار آذربایجان شرقی با اعلام اینکه آماده همکاری برای توسعه طرح‌های صنعتی در استان هستیم، گفت: یکی از مهم‌ترین نیازها برای توسعه صنعتی، وجود نیروی انسانی ماهر و متخصص است که استان آذربایجان شرقی از این نظر یکی از استان‌های ممتاز کشور است.
کد خبر: ۴۵۴۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴ 06 July 2017
دکتر اسماعیل جبارزاده در دیدار جمعی از اعضای هیأت مدیره شرکت خودروسازی سایپا با وی، افزود: مزیت استان آذربایجان شرقی، نیروی انسانی آن است و روحیه کار، تلاش و مهارت‌آموزی نیروی کار در این استان در کمتر جایی دیده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این مزیت باعث شده است که در سال‌های اخیر بسیاری از شرکت‌های مطرح صنعتی، بخش قطعه‌سازی خود را به استان آذربایجان شرقی منتقل کرده‌اند.

جبارزاده گفت: بسیاری از سرمایه‌گذاران خارجی به‌خصوص از کشورهای صنعتی مانند آلمان و لهستان نیز به‌خاطر این ویژگی علاقه‌مند سرمایه‌گذاری و افزایش همکاری با استان آذربایجان شرقی هستند.

وی اظهار کرد: آذربایجان شرقی استانی است که کمترین مسائل کارگری را دارد و اگر مشکلاتی هم در برخی واحدهای صنعتی وجود داشته مربوط به مدیریت آن بوده است نه کارگران.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به مطرح شدن بحث کاهش سود سپرده‌های بانکی در روزهای اخیر، گفت: لازم است برنامه‌ریزی مناسبی برای هدایت منابع مالی مردم به سمت صنعت و تولید صورت گیرد تا شاهد رشد و توسعه اقتصادی با مشارکت مردم باشیم.

وی اظهار کرد: دولت برای رونق تولید مجبور به کاهش سود سپرده‌های بانکی است و در این میان تولیدکننده‌ای موفق است که بتواند با ادبیات مناسب، منابع آزادشده را به سمت خود جذب کند.

وی تأکید کرد: آماده همکاری برای تأمین منابع مالی مورد نیاز طرح‌های توسعه صنعتی از طریق هدایت مردم برای سرمایه‌گذاری در این طرح‌ها هستیم.

در این دیدار شیخ‌عطار، مدیرعامل گروه تولیدی مگاموتور و رستم‌نژاد، مدیرعامل شرکت سایپا آذربایجان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های شرکت خودروسازی سایپا، به تشریح طرح‌های توسعه این شرکت در آذربایجان شرقی پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار