تحقق اعتماد مردم به پليس و دستگاه قضائی در گرو برقراری عدالت

فرمانده انتظامي شهرستان گيلانغرب با تاکيد بر تکريم ارباب رجوع و حفظ حريم شهروندان، اظهار کرد: اعتماد مردم به پليس و دستگاه قضائی زماني محقق مي شود که مردم عدالت را در رسيدن به حقوق مادي و معنوي خود لمس کنند.
کد خبر: ۴۵۶۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵ 10 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محسن ویسی" در جلسه تعاملی که با مجموعه قضائي  و جمعي از روساي پلیس های تخصصی انتظامی برگزار شد، عنوان کرد: برگزاري جلسات تعاملي دستگاه قضائي و نيروي انتظامي لازم و ضروري است و موجب تسريع در اقدامات قضائی می شود.

وی تصریح کرد: مجموعه انتظامي شهرستان گيلانغرب در انجام اقدامات و عملیات ها همچون: دستگيري ها، برخورد با متخلفان، کشفيات و ... روند رو به رشد و ارتقای شاخص ها را داشته است. 

این مقام انتظامی در پایان با تاکيد بر تکريم ارباب رجوع و حفظ حريم شهروندان، اظهار کرد: اعتماد مردم به پليس و دستگاه قضائی زماني محقق مي شود که مردم عدالت را در رسيدن به حقوق مادي و معنوي خود لمس کنند.

دادستان عمومی شهرستان گیلانغرب در ادامه با اشاره به اينکه خدمت به مردم و برقراري آرامش در جامعه، انگيزه اصلي حضور پليس در جامعه است، عنوان کرد: امنيت موجود در شهرستان در سايه همراهي و مشارکت آحاد مردم و تلاش هاي پليس و دستگاه قضائی به دست آمده است.

عبدی تعامل بين دستگاه قضائی و نيروي انتظامي را موجب افزايش امنيت و آرامش در جامعه دانست و گفت: استفاده بهينه از سرمايه هاي اجتماعي يک ضرورت مهم براي پليس است.

در ادامه "خسروی" رئیس دادگستری شهرستان از تلاش و مجاهدت‌هاي شبانه‌روزي نيروهاي انتظامی تقدير كرد و افزود: در راستاي اهداف نظام و در جهت تامين برقراري نظم و امنيت، تمامي دستگاه ‌ها و نهادهاي دولتي بايد پيرو خط ولايت فقيه باشند و همواره اهداف و فرمايشات مقام معظم رهبري (مدظله العالی) را فصل الخطاب خود قرار دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار