2 هزار و 500 نفر همکار افتخاری ستاد نماز جمعه یزد هستند

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان یزد گفت: افزون بر 2 هزار و 500 نفر نیروی افتخاری خواهر و برادر در ستادهای نمازجمعه یزد و مناطق مختلف این استان با این ستاد همکاری دارند.
کد خبر: ۴۶۷۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۸ 27 July 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛حجت‌الاسلام رضا شریفی  در نشست خبری با اصحاب رسانه یزد افزود: هم اکنون در 26 محل در شهر و مناطق روستایی استان نمازجمعه اقامه می شود.
وی ادامه داد: درخواست مردمی برای اقامه نمازجمعه در مناطق مختلف استان وجود دارد که با پیگیری استان و موافقت شورای سیاستگذاری ائمعه جمعه کشور ، با اقامه نمازجمعه و نصب امام جمعه برای نصرآباد تفت موافقت شده که بزودی انجام می گیرد .
این مسئول اظهار داشت: ایجاد مصلاها برای مناطق مختلف استان جزو برنامه های مهم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه است که برحسب نیاز پیگیری و اقدام بعمل می آید.
شریفی خاطر نشان کرد: همه ساله بصورت منظم بر اساس فرم های کشوری نسبت به ارزیابی ستادهای نمازجمعه در سطح استان اقدام های لازم صورت می گیرد.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمعه جمعه یزد تصریح کرد: به مناسبت بزرگداشت سالگرد اقامه نمازجمعه برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی در استان پیش بینی شده که انجام می شود.
شریفی از مهمترین آنها را برگزاری همایش بزرگ ائمه جمعه و ستادهای نمازجمعه ، برگزاری مسابقات فرهنگی ، تجلیل از پیشکسوتان نمازجمعه و برگزاری نمایشگاه کتاب ذکر کرد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار