آمادگی بازیکنان بوشهری تیم ملی

بازیکن بوشهری تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: در مسابقات فوتبال ساحلی جام جهانی در کشور پرتقال از نام و اعتبار ایران در فوتبال ساحلی دفاع می کنیم.
کد خبر: ۴۹۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱ 17 June 2015
تابناک بوشهر: مسلم مسیگر روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: به منظور آماده سازی تیم ملی فوتبال ساحلی، اردوی برزیل برای تیم تدارک پیش بینی شده که امیدواریم در این اردو به نهایت آمادگی برسیم.

وی اضافه کرد: اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال ساحلی در کشور برزیل هشت تیرماه به پایان می رسد و سپس با استراحت یک هفته ای در ایران، 15 تیرماه راهی مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی در کشور پرتقال خواهیم شد.

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی یادآورشد: در مرحله گروهی مسابقات با همگروه شدن با تیم های برزیل و اسپانیا به عنوان قهرمان و نایب قهرمان جهان به نوعی در گروه مرگ قرار داریم.

وی گفت:باتوجه به قراغر گرفتن در گروه سخت،بیشترین مشکل تیم ما در مرحله گروهی است و با صعود از مرحله گروه از توانایی لازم برای رسیدن به فینال مسابقات برخوردار هستیم.

مسیگر در ارتباط با آخرین وضعیت آمادگی خودش نیز گفت: مدتی است که با فاصله گرفتن از بند مصدومیت و تمرین مناسب به شرایط بدنی خوبی دست پیدا کرده ام.

بازیکن بوشهری تیم ملی فوتبال ساحلی ایران افزود: با توجه به اتمام قرارداد خودم و محمد احمدزاده با تیم الکویت در مرحله برگشت مسابقات فوتبال ساحلی کشور برای تیم فوتبال ساحلی دریانوردان پارس جنوبی پا به توپ خواهیم شد.

مسیگر ابراز کرد: در تیم الکویت هم از لحاظ مالی و هم از لحاظ بدنی فصل بسیار خوبی را پشت سرگذاشتیم و موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات فوتبال ساحلی کشور کویت شدیم.

وی در ارتباط با وضعیت تیم دریانوردان نیز گفت: این تیم در اوایل فصل چند شکست تلخ را تجربه کرده ولی با همت و درایت کادرفنی و بازیکنان در مسیر بازگشت به روزهای خوبی خودش قرار گرفته است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار