لزوم افزایش پارکینگ‌های عمومی در سبزوار

معاون فرماندار سبزوار گفت: افزایش تعداد پارکینگ‌های عمومی سبزوار در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۴۹۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۰ 18 June 2015
محمد کلاته در جلسه شورای ترافیک شهرستان سبزوار با بیان اینکه به فرهنگ ترافیک شهری باید توجه ویژه شود، اظهار داشت: باید برای کاهش تردد وسایل شخصی در سطح شهر و تعیین روزهایی به عنوان روز بدون خودرو، برای ارتقاء فرهنگ در شهرستان تلاش شود.

وی با بیان اینکه بررسی عامل تصادفات در شهرستان نیازمند یک حرکت جدی است، افزود: بررسی ناهنجاری هایی که بر درصد تصادفات می‌افزاید و آسیب شناسی در این زمینه امری لازم است و صرف هزینه در این زمینه در اصل یک سرمایه‌گذاری عظیم است.

کلاته با اشاره به ترافیک سبزوار و عدم توانایی شهرداری در تعریض خیابان‌های هسته مرکزی شهر، خاطرنشان کرد: شهرداری شهرستان همچنین باید در بحث ایجاد پارکینگ‌های عمومی اقدام کند و با این کار بار ترافیکی شهرستان را کاهش دهد و در روان سازی ترافیک نقش داشته باشد.

رئیس پلیس راهور سبزوار نیز در این جلسه با اشاره به بافت قدیمی این شهرستان، یادآور شد: به دلیل بافت قدیمی شهرستان سبزوار امکان ایجاد خیابان‌های جدید و تعریض خیابان‌ها وجود ندارد، به همین جهت رانندگان وسایل نقلیه باید در توقف های خود دقت بیشتری کنند.

سرهنگ سعید متین در زمینه روان سازی ترافیک در شهرستان اظهار داشت: پلیس راهور در شهرستان با ابجاد بلوار و استفاده از جداکننده‌ها در خیابان‌های عریض و یک طرفه کردن خیابان‌های پرتردد در بحث روان سازی ترافیک در شهرستان اقدام کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار