تامین سوخت مورد نیاز برای بیش از 37 جایگاه سوخت مسیر تردد زوار اربعین

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از تامین سوخت کافی برای بیش از 37 جایگاه سوخت در مسیر زوار اربعین خبر داد.
کد خبر: ۵۰۸۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸ 14 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،سید رمضان هاشمی از آمادگی کامل این شرکت برای تامین سوخت مورد نیاز زوار اربعین در بخش‌های مختلف یاد کرد و گفت: بیش از 37جایگاه سوخت در مسیر تردد زوار اربعین داریم که سوخت مورد نیاز آنها تامین خواهد شد و کمبودی در این خصوص وجود ندارد.

وی اظهار کرد: 21 جایگاه سوخت در مسیر رفت داریم که دو مورد آن جایگاه سیار و در مسیر قصرشیرین به خسروی می‌باشد(برای عرضه بنزین و نفت‌گاز ) که برای این ایام اماده شده 
است، به علاوه 16 جایگاه نیز در مسیر برگشت زوار فعال و آماده ارائه خدمات است.

وی افزود: اگر در مسیر نیاز به ایجاد جایگاه‌های سوخت دیگری هم باشد در سریع‌ترین زمان توسط شرکت‌های برند جایگاه سوخت سیار ایجاد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از نظارت بر جایگاه‌های سوخت مسیر تردد زوار از ابتدای آبان ماه هم خبر داد و تاکید کرد: تمام نازل‌ها و دیسپنسرهای جایگاه‌های سوخت آماده به کار است.

وی از فعالیت اکیپ‌های شبانه‌روزی برای بررسی کمیت و کیفیت سوختی که در جایگاه‌ها عرضه می‌شود هم خبر داد.

به گفته این مسئول، کارت سوخت آزاد برای خودروهای حامل زائرین نیز به تعداد کافی تهیه و تامین شده و در جایگاه‌های سوخت تعبیه می‌شود تا مشکلی هم در این بخش رخ ندهد.

هاشمی خاطرنشان کرد: به جهت کاهش تردد، در صورت نیاز از انبار نفت قصرشیرین نیز به منظور ذخیره سوخت مورد نیاز برای جایگاه‌های سوخت قصرشیرین و سرپل ذهاب استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کرمانشاه تاکید کرد: 20 نفت کش سیار دارای شلنگ و نازل رابط هم برای مسیر در نظر گرفته شده تا اگر خودروهایی در مسیر نیازمند سوخت شدند بتوانند از این نفت کش‌ها کمک بگیرند.

وی در خصوص تامین سوخت مورد نیاز برای موکب‌ها نیز ادامه داد: هر اندازه که سوخت مورد نیاز موکب‌ها باشد برای آنها تامین خواهد شد که این سوخت شامل نفت سفید برای وسایل گرمایش و گاز مایع برای مصارف پخت و پز موکب‌ها است. 


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار