رئیس اداره راه و شهرسازی اردستان خبرداد:

اجرای بیش از 37 کیلومتر باند دوم محور اردستان – اصفهان

تابناک: رئیس اداره راه و شهرسازی اردستان گفت: اجرای باند دوم محور اردستان – اصفهان با طول ۷۲ کیلومتر در دست انجام بوده و تا کنون شاهد پیشرفت ۵۳ درصدی این پروژه بوده‌ایم.
کد خبر: ۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹ 21 January 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، رضا آقاجانی پیش‌از ظهر امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران رسانه‌های اظهار داشت: اداره راه و شهرسازی اردستان با بیش از ۲ هزار کیلومتر راه همسنگ سومین اداره استان اصفهان به شمار می‌رود که ۳۰۰ کیلومتر از این راه‌ها شریانی است.

رئیس اداره راه وشهرسازی اردستان با بیان اینکه با پیگیری نماینده مردم شهرستان عملیات احداث باند دوم محور زواره –اردستان با طول ۹ کیلومتر در حال اجرا بوده، تصریح کرد: تکمیل این طرح ۷۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که تاکنون ۲۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

وی افزود:پروژه جاده تلک‌آباد - اردستان نیز به طول ۱۰ کیلومتر آغاز شده که نیاز به ۵ میلیارد ریال اعتبار دارد و تا کنون یک میلیارد ۲۰۰ میلیون ریال برای آن هزینه شده و شاهد پیشرفت ۴۰ درصدی این پروژه هستیم.

آقاجانی گفت: این اداره در نظر دارد با اعتبار ۸ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال که از وزارت راه وشهرسازی دریافت شده، روشنایی چند نقطه از محور شریانی را در محدوده‌های موغار، ورودی شمال پل زیر گذر زواره و ورودی جنوب و پل بقم را تأمین کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار