برنامه هفته سوم لیگ برتر فوتبال استان اردبیل

کد خبر: ۵۱۶۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷ 29 October 2017

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، برنامه مسابقات لیگ برتر فوتبال استان اردبیل در هفته هفتم لیگ نوجوانان و هفته سوم لیگ بزرگسالان اعلام شد تا طبق برنامه اعلامی در هفته جاری 3 دیدار در رده سنی نوجوانان و 4 دیدار در رده سنی بزرگسالان انجام شود.

در دیدارهای رده سنی نوجوانان، از ساعت 13 روز چهارشنبه 10 آبان ماه، تیم مدعی اکباتان اردبیل در مقابل ذوب‌آهن قرار می‌گیرد؛ روز جمعه 12 آبان ماه نیز آران پارس‌آباد مغان در ورزشگاه خانگی از نخبگان مهر میزبانی خواهد کرد؛ شهرداری اردبیل نیز در یک بازی خانگی از یاوران ورزش پارس‌آباد پذیرایی خواهد کرد.

در رقابت‌های لیگ برتر بزرگسالان فوتبال استان اردبیل نیز از ساعت 15 روز چهارشنبه نسیم فولادلوی هیر در ورزشگاه علی دایی مقابل دهیاری گوگ‌تپه بیله‌سوار قرار خواهد گرفت و کشاورز آلنی مشگین‌شهر نیز در ورزشگاه تختی مشگین‌شهر در مقابل شهرداری جام جم بیله‌سوار قرار می‌گیرد.

نخبگان مهر اردبیل در مقابل هیأت فوتبال گرمی و ذوب آهن اردبیل در مقابل میعاد پارس آباد دیگر دیدارهای هفته سوم لیگ برتر فوتبال استان اردبیل را در رده بزرگسالان در روز پنجشنبه برگزار خواهند کرد تا پرونده این هفته از مسابقات بسته شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، از هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال استان اردبیل، روز گذشته تیم فوتبال میعاد پارس‌آباد مغان که به عنوان نماینده استان در رقابت‌های جام حذفی نیز حضور داشت، در مقابل دهیاری گوگ تپه بیله‌سوار تن به شکست داد. 

انتهای پیام
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار