تعرض به سپاه، تعرض به کیان ملت است

تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری هرگونه تعرض به سپاه یا ارکان انقلاب را تعرض به کیان ملت دانست و اظهار کرد: فرهنگیان و دانش آموزان استان مانند حماسه‌آفرینی در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس، در پاسداشت انقلاب نیز همیشه همراه سپاه خواهند بود.
کد خبر: ۵۱۶۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳ 29 October 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- بهروز امیدی در نشست اتحاد و انسجام ملی استان، با تسلیت ایام ماه صفر و اربعین حسینی، گفت: 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار را در پیش داریم که شاهد حضور پرشور همه مردم خواهیم بود.
وی 13 آبان را یادآور سه حادثه مهم در سه مقطع زمانی متفاوت دانست و افزود: تبعید امام راحل به ترکیه، به خاک و خون کشیدن دانش آموزان پیرو خط امام در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 58 از این جمله است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان با محکوم کردن اظهارات سخیف رئیس‌جمهور آمریکا علیه سپاه و به کاربردن نامی جعلی برای خلیج فارس، تصریح کرد: همه ما حمایت خود از سپاهیان را اعلام می‌کنیم و سپاهیان و بسیجیان را از توده‌های مردم و در کنار مردم می‌دانیم.
امیدی هرگونه تعرض به سپاه یا ارکان انقلاب را تعرض به کیان ملت دانست و اظهار کرد: فرهنگیان و دانش آموزان استان مانند حماسه‌آفرینی در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس، در پاسداشت انقلاب نیز همیشه همراه سپاه خواهند بود.
وی عنوان کرد: 13 آبان با حضور پرشور در راهپیمایی استکبارستیزی این روز نشان خواهیم داد که هرگونه اظهارنظر استکبار جهانی علیه ملت انقلابی ایران باعث همبستگی بیشتر مردم خواهد شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان با تأکید بر اینکه همه در مقابل دستاوردهای انقلاب متحد هستیم، گفت: لازمه واکنش به چنین اظهارات سخیف رئیس‌جمهور آمریکا اتحاد همه گروه‌ها و اقشار مردم است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار