معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف استان اصفهان خبر داد

برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قاری مصری

تابناک: معاون فرهنگی و امور اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان محافل انس با قرآن کریم در استان اصفهان با حضور شیخ عبدالناصر حرک قاری ممتاز مصری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۲۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲ 24 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، حجت‌الاسلام حسن امیری اظهار کرد: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان به مناسبت ماه مبارک رمضان اقدام به برگزاری محافل انس با قرآن کریم در سطح استان کرده است.

وی تصریح کرد: در همین راستا اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از شیخ عبدالناصر حرک که از قاریان ممتاز مصر است دعوت به عمل آورده تا در چند محفل انس با قرآن کریم که در بقاع متبرکه سطح استان برگزار می‌شود، شرکت کند و به تلاوت قرآن بپردازد.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه افزود: این برنامه با هدف بهره‌گیری بیش از پیش روزه‌داران ماه مبارک رمضان از برکات عظیم قرآن کریم در ماه نزول قرآن برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این محافل در روز پنجشنبه 4 تیر ماه ساعت 22 پس از نماز مغرب و عشا در امامزاده ابوالعباس خوراسگان، روز جمعه 5 تیر ماه پیش از نماز ظهر و عصر در دارالقرآن شهر کمشچه، همچنین در همان روز پیش از نماز مغرب و عشا در بارگاه امامزاده ادهم دستگرد برخوار و ساعت 22 در امامزاده سید محمد خمینی‌شهر برگزار می‌شود.

امیری ادامه داد: شیخ حرک روز شنبه 6 تیرماه نیز پیش از نماز ظهر و عصر در صنایع اپتیک ایران (صا ایران)، پیش از نماز مغرب و عشاء مسجد حضرت ابوالفضل (ع) کوشک نجف‌آباد و پس از افطار در امامزاده عبدالله رزوه فریدن به تلاوت قرآن خواهد پرداخت.

وی اضافه کرد: همچنین این محافل در روز یکشنبه 7 تیر ماه نیز در پایگاه چهارم رزمی هوانیروز اصفهان پس از نماز ظهر و عصر در شهر تودشک و جیلان‌آباد به کار خود پایان می‌دهد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار