امسال بابا پنجعلی نتوانست به مشهد بیاید

بازیگر و مجری توانمند صدا و سیما با ابراز امیدواری از اینکه سری آینده سریال پایتخت در مشهد، پایتخت معنوی کشور و پایتخت فرهنگی جهان اسلام ساخته شود، گفت: تفاهم شهرداری مشهد و پایتخت به دلایلی محقق نشد.
کد خبر: ۵۲۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴ 25 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از ستاد خبری برنامه سفره‌های همدلی، علیرضا خمسه اظهار کرد: مشهد را به خاطر معنویت این شهر دوست دارم و مثل عمو پنجعلی به خاطر امام رضا(ع) به مشهد می‌آیم.

بازیگر سریال پایتخت ادامه داد: امسال قرار بود با حمایت مالی شهرداری مشهد سریال پایتخت معنوی ساخته شود اما این تفاهم به دلایلی بسته نشد.

خمسه در ارتباط با تولیدات استانی صدا و سیما گفت: اینگونه برنامه‌های موفق مانند سفره‌های همدلی نیاز به حمایت دارند و باید به هر طریق و ابزاری مورد حمایت واقع شوند.

وی تصریح کرد: در سال‌های اخیر سرمایه‌گذاران در عرصه تولید آثار فاخر فرهنگی وارد شده‌اند و با حمایت فعالان اقتصادی و موسسه‌های مالی فعالیت‌های فرهنگی رونق می‌گیرد.

بازیگر سینما و تلویزیون کشور بیان کرد: هزینه‌های تولید فیلم زیاد است و اغلب با کمک اسپانسرها فیلم‌‌های موفق ساخته می‌شوند.

خمسه با بیان اینکه عید فطر هم میهمان مشهدی‌ها هستم، اعلام کرد: اینکه برخی نشاط و شادابی را در قالب دین نمی‌بینند تفکری نادرست است و برنامه افطار صدا و سیمای خراسان رضوی که با حمایت موسسه مالی و اعتباری نور در دست تولید است از برنامه‌های موفق در ایجاد نشاط معنوی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار