توزیع بیش از 16 میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در مناطق زلزله زده کرمانشاه

مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از توزیع بیش از 16 میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در مناطق زلزله زده استان خبر داد و گفت: تمامی جایگاه‌های سوخت شهرهای زلزله زده کرمانشاه فعال است و مشکلی برای تامین سوخت در این مناطق وجود ندارد.
کد خبر: ۵۲۹۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲ 25 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا، باقر نورنیا ، اظهار کرد: همه جایگاه‌های سوخت شهرهای زلزله زده برقرار است، فقط ساختمان دو جایگاه ،سوخت در سرپل‌ذهاب مقداری تخریب شده که البته این دو جایگاه هم تعطیل نیستند و به فعالیت ادامه می‌دهند.

وی با بیان اینکه از روز وقوع زلزله تاکنون توزیع سوخت در این مناطق به صورت مستمر انجام می‌شود، ادامه داد: تاکنون بیش از شش میلیون و 539 هزار لیتر نفت سفید توسط 360 دستگاه نفتکش در این مناطق توزیع شده است.

مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی  منطقه کرمانشاه میزان بنزین توزیع شده در این مناطق را نیز بیش شش میلیون 245 هزار لیتر اعلام کرد که توسط 259 نفتکش عرضه شده است.

نورنیا خاطرنشان کرد: در این مدت یبش از سه میلیون و 890 هزار لیتر نیز نفت‌گاز توسط 167 دستگاه نفتکش توزیع شده است.

به گفته این مسئول، این میزان سوخت در شهرهای سرپل ذهاب، اسلام آبادغرب، قصرشیرین، گیلانغرب، دالاهو، ثلاث باباجانی، روانسر و جوانرود توزیع شده است.

وی با بیان اینکه مشکلی از نظر توزیع سوخت مورد نیاز مردم در این مناطق نداریم، تاکید کرد: به هر اندازه که نیاز باشد عرضه سوخت انجام خواهد شد. 


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار