غفوری همان بازیکنی شده است که هواداران انتظار دارند

با آمدن شفر به روزهای اوج خود برگشته است و همان بازیکنی شده است که هواداران انتظار دارند.
کد خبر: ۵۳۰۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹ 28 November 2017
به گزارش تابناک : وریا غفوری در تابستان سال قبل بود که با رقم بالایی به استقلال پیوست. او از پرسپولیس هم پیشنهاد داشت اما تصمیم گرفت که استقلال را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کند.
وریا در استقلال منصوریان نوسان زیادی داشت. در بعضی از بازیهای خوب ظاهر می شود اما در بعضی از دیدارها هم یک بازیکن معمولی بود و همین باعث شده بود تا نیمکت نشینی را هم تجربه کند با این حال او همواره مورد اعتماد کارلوس کی روش بود و به تیم ملی فوتبال هم دعوت می شد.
تغییر و تحول در نیمکت استقلال و آمدن شفر به سود وریا غفوری بوده است چرا که به کلی در سبک بازی او تغییر به وجود آمده است و وریا دوران شفر بسیار آماده،جنگنده و دونده بازی می کند و استقلال به این بازیکن نیاز دارد.
غفوری به خاطر آسیب دیدگی در اردوی تیم ملی دو دیدار اخیر استقلال را از دست داد. او روز گذشته دوباره به تمرین برگشت و با استقبال بازیکنان و کادر فنی به ویژه شفر مواجه شد. این بازیکن ملی پوش با آمدن شفر به روزهای اوج خود برگشته است و می تواند در دیدارهای بعدی استقلال کمک زیادی به تیمش کند. او همان وریایی شده است که هواداران انتظار دارند و باید منتظر درخشش او در دیدارهای آینده بود.
بعضی از بازیکنان استقلال از نظر کیفی در سطح بالایی هستند اما از نظر روحی در شرایط خوبی به سر نمی برند و اعتماد به نفس خود را به خاطر نتایج ضعیفی که تیم آنها کسب کرده از دست داده اند. نخستین وظیفه سرمربی آلمانی این است که بازیکنان را از نظر انگیزشی تقویت کند و به نظر می رسد که او چنین وظیفه ای را به خوبی بلد است.





منبع : پارس فوتبال 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار