رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری:

ترویج نگرش‌ها و اقدامات دانش‌بنیان باید مداوم و پرشتاب باشد

تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه هفته پژوهش فرصتی است برای ترویج گفتمان دانش بنیان گفت: برای رونق اقتصادی و رونق کسب و کارهای نوین، ترویج نگرش‌ها، روش‌ها و اقدامات دانش‌بنیان باید باید بی توقف، ایده‌محور و در شتاب مداوم باشد.
کد خبر: ۵۳۰۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲ 28 November 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- وحید خلیلی اظهار کرد: دو شعار اصلی، بسیار مهم و فرهنگ‌ساز هفته پژوهش امسال مبنی بر «پژوهش‌های تقاضامحور» و «تجاری‌سازی» هردو باید توسط پژوهشگران استانی تشریح و تببین شود و رسانه‌های مختلف استانی هم برای انعکاس آن دیدگاه‌ها و خروجی محصولات و خدمات دانش‌بنیان استانی اهتمام جدی داشته باشند.
وی افزود: کانون‌های متنوع اقتصادی و تولیدی و پژوهشگران و مراکز تحقیقاتی، هرکدام به سهم خود باید برای ترویج و رونق پژوهش‌های کاربردی مورد نیاز استان و پژوهش‌های تقاضامحور تلاش اثرگذار کنند.
خلیلی ادامه داد: به هفته پژوهش باید به عنوان یک هفته اثرگذار نگاه کنیم که بتواند در مابقی روزهای سال بر نگرش‌ها، روش‌ها و عملکرد پژوهش‌محور همگان تاثیر بگذارد و در این هفته همه استان به اهمیت موضوع، حساس باشند.
رئیس جهاد دانشگاهی استان تاکید کرد: نمایشگاه، معرفی توانمندی‌ها‌ و کارگاه‌های آموزشی مرتبط می‌تواند راه‌های رسیدن به اقتصاد پویا براساس مزیت‌های استانی را هموارتر کند.
به گفته وی، جهاد دانشگاهی استان در نمایشگاه امسال طرح‌های کاربردی اجرا شده و دستاوردهای خود را در چهار حوزه IT، گردشگری، محیط زیست و صنعت جوشکاری استان معرفی کرده و بخش ویژه امسال، معرفی و تشریح فرایند و اهداف انتخاب استان به عنوان یکی از هشت استان منتخب در طرح «الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی» است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار