حمایت از فرزندان انقلاب در تیم مذاکره کننده

کد خبر: ۵۳۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳ 27 June 2015
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: ملت ایران لبیک گوی ولایت بوده و در مذاکرات هسته ای نیز پیرو خط رهبری هستند و از تیم مذاکره کننده ایران که فرزندان انقلاب هستند، حمایت می کنند.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مفید کیایی نژاد روز شنبه در نشست با تعدادی از فعالان سیاسی در این شهرستان، گفت:

آمریکایی ها در مذاکرات هسته ای به دنبال به واقعیت رساندن خواب و رویاهای خود درباره ایران هستند، اما فرزندان انقلاب در تیم مذاکره کننده ایران اجازه تعبیر این خواب آشفته را نمی دهند.

وی با تاکید بر اینکه همه جهان با زیاده خواهی های آمریکا در مذاکرات هسته ای آشنایی کامل دارند، اظهار داشت: همه جهان این را نیز می دانند که ملت ایران به هیچ کشوری باج نمی دهد و در مذاکرات هسته ای همه ما زیر فرمان ولی امر مسلمین، رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم.

وی اظهار کرد: در این سال ها هر روز مطالباتشان را افزایش داده و به تعهدات خود پایبند نبوده اند و به جای عمل به تعهدات خود از بازدید مراکز و تاسیسات نظامی و گفت و گو با دانشمندان هسته ای و اعتماد نداشتن به ایران سخن می گویند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس نگاه آمریکایی ها در این مذاکرات را غیرسازنده دانست و بیان کرد: ملت ایران با هر کس که بخواهد به هویت ملی و استقلالش ضربه وارد کند، به سختی برخورد می کند.

وی گفت: هیچ کشوری در جهان از جمله آمریکایی ها اجازه نمی دهند که اطلاعات سری کشورشان در اختیار سایر کشورها قرارگیرد، حال چگونه از تیم مذاکره کننده که نمایند ملت ایران در مذاکرات هسته ای هستند، انتظار دارند با این خواسته که فقط نشان از زیاده خواهی های آنان در مذاکرات دارد، موافقت کنند.

کیایی نژاد در ادامه به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع مسوولان نظام اشاره کرد و یادآورشد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند ملت ایران اجازه بازجویی از دانشمندان هسته ای، بازدید و بازرسی از تاسیسات نظامی را به هیچ کشوری نمی دهد.

شهرستان های ساوجبلاغ ، نظرآباد و طالقان به ترتیب در 35، 45 و 90 کیلومتری غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار