کمک خیرین خلخالی به آزادی 53 زندانی مالی

رییس دادگستری خلخال گفت: در دو سال گذشته با پرداخت بیش از 20 میلیارد ریال کمک های مالی مردم خیرخلخال و ستاد دیه 53 زندانی مالی زندان خلخال آزاد و به زندگی خود برگشته اند.
کد خبر: ۵۴۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴ 28 June 2015
علی رمضان پور روز یکشنبه در جمع دهیاران و اعضای شورای اسلامی بخش مرکزی این شهرستان افزود: جشن گلریزان امسال مشارکت دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها با هدف کمک به آزادی زندانیان مالی چهارشنبه دهم تیر در مجتمع فرهنگی ارشاد خلخال برگزار خواهد شد.

وی گفت: برای آزادی 24 زندانی مالی و 13 زندانی ناتوان در پرداخت مهریه محبوس در زندان خلخال بیش از 15 میلیارد ریال کمک مالی مردم و ستاد دیه نیاز است.

او اظهارامیدواری کرد با مشارکت دهیاران و اعضای شورای اسلامی در برگزاری جشن گلریزان و جمع آوری کمک های خیر خواهانه مردم خیر روستاها مبلغ مورد نیاز برای آزادی زندانیان مالی زندان خلخال در ماه مبارک رمضان تامین و زمینه برای آزادی این زندانیان فراهم شود.

به گزارش ایرنا ، احمد قنبری بخشدار مرکزی خلخال نیز در این جلسه گفت: با مشارکت دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای این بخش میزان کمک های مردمی به این امرخیرخواهانه نسبت به سال گذشته افزایش خواهد یافت.

شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار