مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین:

۲۸.۵ میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی در ایران محقق شد

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین گفت: با دیپلماسی موفق دولت و در سایه بازگشت به نظام اقتصادی بین الملل ۲۸.۵ میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی در کشور محقق شده است.
کد خبر: ۵۴۲۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸ 23 December 2017
محمد علی قاسمی در گفتگو با خبرنگار تابناک با ارائه گزارش ۱۰۰ روز عملکرد دولت اظهارداشت: تامین ٢٨.٥ میلیارد دلار سرمایه خارجی در سایه بازگشت به نظام اقتصادی بین الملل در کشور محقق شده است.

قاسمی تصریح کرد: در مدت ۱۰۰ روز نخست فعالیت دولت دوازدهم به گزارش سازمان سرمایه گذاری و کمک های فنی و اقتصادی ایران، تعداد ۵۷ طرح جدید با حجم سرمایه ای بالغ بر ۵ میلیارد و ۳۹۳ میلیون دلار مصوب شده است.

وی اضافه کرد: همچنین ۲۲۸ میلیون دلار برای افزایش سرمایه گذاری طرح های موجود، مورد تایید قرار گرفته که جمع آن به ۵ میلیارد و ۶۲۱ میلیون دلار رسیده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین یادآورشد: همچنین علاوه بر این مبلغ بیش از ۲۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار قرارداد فاینانس  جهت بهره برداری بخش دولتی و خصوصی در مشارکت با نهادهای مالی بین المللی نهایی شده و آماده دریافت است.

قاسمی بیان کرد: همه این مبالغ به صورت خالص بوده و طرح هایی که به دلایل فنی مجوز آنها در این مدت باطل شده، از حجم سرمایه گذاری جذب شده، کسر شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار