با اعزام کارکنان دامپزشکی صورت گرفت

دفن بهداشتی لاشه‌های رهاسازی شده طیور توسط دامپزشکی تاکستان

متعاقب اطلاع اداره‌کل دامپزشکی استان قزوین از رهاسازی تعدادی لاشه طیور در حاشیه یکی از جاده‌های فرعی شهرستان تاکستان، با اعزام کارکنان دامپزشکی تاکستان نسبت به دفن بهداشتی لاشه‌ها اقدام و محل مورد نظر ضدعفونی شد.
کد خبر: ۵۴۲۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶ 24 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، متعاقب اطلاع اداره‌کل دامپزشکی استان قزوین از رهاسازی تعدادی لاشه طیور در حاشیه یکی از جاده‌های فرعی شهرستان تاکستان، با اعزام کارکنان دامپزشکی تاکستان نسبت به دفن بهداشتی لاشه‌ها اقدام و محل مورد نظر ضدعفونی شد.

در این ارتباط بارها به مرغداران توصیه شده بود از رهاسازی تلفات در حاشیه جاده‌ها خودداری کرده و در صورت مواجه با تلفات؛ ضمن اطلاع‌رسانی به اداره دامپزشکی شهرستان ذیربط، تلفات واحد در کوره لاشه‌سوز معدوم‌سازی شود اما گاهی اوقات شاهد این اقدام غیرمسؤولانه از سوی تعداد معدودی از مرغداران هستیم؛ پیگیری برای منشأ انتقال لاشه‌ها در جریان است.

در همین ارتباط اداره‌کل دامپزشکی استان قزوین ضمن تشکر از اطلاع‌رسانی اخیر از تمام هم‌استانی‌ها درخواست می‌کند در صورت مشاهده موارد مشابه موضوع را در اسرع وقت از طریق سامانه پیامکی 50001512  اطلاع‌رسانی کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار