در پی بروز برخی خبرها مبنی بر اجباری نمودن حضور در جلسات تفسیر قرآن امام جمعه مشهد

واکنش آیت‌الله علم‌الهدی به حضور اجباری در جلسات تفسیر قرآن

شایعه اجباری بودن حضور در جلسات تفسیر قرآن امام جمعه مشهد در برخی نهادها مانند شهرداری مشهد با واکنش صریح آیت‌الله علم‌الهدی مواجه شد که خدمت و پاسخگویی مردم را از تفسیر قرآن لازم‌تر دانست.
کد خبر: ۵۴۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴ 29 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی، در پی بروز شایعه اجباری بودن حضور در جلسات تفسیر آیت الله علم الهدی در برخی نهادها و به‌خصوص شهرداری به منظور خودشیرینی و باتملق تعدادی از مدیران و مشاوران ارشد شهردار و نیز سرپوش نهادن بر برخی کاستی‌ها و مسائل این مجموعه‌ها، امام جمعه مشهد واکنشی تند و ارزشمند داشت.
حضور در جلسات تفسیر امام جمعه مشهد که از اساتید شاخص حوزه و دانشگاه است درحالیست که بسیاری از این کارکنان به‌خصوص در شهرداری که بیشتر آنها سطح تحصیلات بالایی ندارند هنوز توانایی روانخوانی و روخوانی صحیح قرآن را نیز به خوبی ندارند.
آیت الله علم الهدی در پاسخ به این موج شایعه تخریبی در اقدامی ارزشمند ، به‌هنگام و صریح تاکید کرد : در ماه مبارک رمضان که روزه هستید در رسیدگی به کار مردم ، عبادت بسیار پر فضیلت تری از شرکت در نماز جماعت و تفسیر دارید.
امام جمعه مشهد ضمن واکنش به برخی برنامه ریزی ها در ادارات دولتی جهت حضور در جلسه تفسیر خود اظهار داشت : تفسیر قرآن، درک قرآن و دانش قرآنی برای همه ما لازم است اما عزیزانی که وسط ساعت کاری شان است و باید پاسخگوی مردم باشند، انجام خدمت برایشان از شرکت در جلسه تفسیر قرآن لازم تر است و خدای ناکرده حق دیگران تضییع می‌شود.
عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: در این نظام هر کاری انجام دهید، آبروی پیغمبر(صلی الله علیه و آله وسلم) و امام زمان(عج) است هر چه مردم به این نظام دل بسته و خوش بین شده و وابسته شوند باعث آبروی اسلام است لذا بهتر است همه عزیزان در خدمت تکالیف خود را انجام دهند.
شهرداری مشهد که از مدتها پیش طی جدول زمانبندی سازمانها و ‌زیر‌مجموعه‌هایش را به جلسات تفسیر قرآن امام جمعه مشهد می‌فرستد در ماه رمضان نیز این رویکرد را ادامه می دهد درحالیکه گویا یکی از مشاوران شهردار نقش اساسی در این برنامه ریزی داشته که البته اگر در خلال ساعت اداری کاری نمی‌بود ستودنی می نمود.

واکنش آیت‌الله علم الهدی به حضور اجباری در جلسات تفسیر قرآن ایشان
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
باسلام ،آفرین به آیت الله علم الهدی که با این صراحت آبروی نداشته متملقین و چاپلوسان ادارات را که بخاطر چسبیدن به میز مدیریت از هیچگونه تملقی دریغ نمیکنند بر باد داد. تعجب است که آقای شهردار مشهد از این متملقان فاصله نمیگیرد آقای شهردار نترس حداقل تا انتخابات بعد شوراها شهردار میمانی. اگر واقعا مسلمانی و راست میگوئی این آدمهای بدبخت چاپلوس را از حوزه کاری خودت بنداز بیرون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
این دغل دوستان که می بینی
مگسانند گرد شیرینی!
تا شیرینی حضور داشته باشد مگس هم هست,شیرینی رو بردارید مگسها خودشان میروند
وگرنه مگسهای شهرداری را کیش بدهی, مگسهای....جمع میشن!
مگه میشه? مگه داریم?
معین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
نمیدونم چرا هر مطلبی در مورد امام جمعه مشهد می نویسیم سایت ها بازنشر نمی دهند، یا میترسند یا فکر می کنند چی گفتیم؟ فقط مونده بود همین یکی راه بیفته( اینستگرام )، اگر به آقایون بر نمیخوره همین امام جمعه مشهد را عوض کنند، ما که مردیم بس که تو این شهر مشهد ایشون کنسرت ها رو لغو کردند، باید همش در عزا و ماتم باشیم، آخه تا به کی؟ یکی نیست ایشون رو عوض کنه، خدا رحمت کنه امام جمعه قبلی مشهد رو اصلا کاری به کار مردم نداشت اما ایشون فقط تو زندگی های مردم هر چیزی رو دوست دارند اجبار می کنند از جمله لغو کنسرت ها، آقای علم الهدی مردم نیاز به شادی و تفریح دارند، خوشتون میاد یکی به خودتون بگه نباید فلان کار رو انجام بدین یا نباید به سخنرانی بروید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار