مدیرکل راه و شهرسازی قزوین:

زیرساخت‌های مسکن مهر قزوین تکمیل شود‌

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: به منظور اتمام هرچه‌سریعتر پروژه مسکن مهر در قزوین باید زیرساخت‌های لازم در این زمینه فراهم و تکمیل شود.
کد خبر: ۵۴۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶ 29 June 2015
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از تسنیم، حامد مانی‌فر ظهر امروز در جلسه شورای مسکن استان قزوین که در سالن جلسات راه و شهرسازی قزوین برگزار شد، اظهار داشت: به منظور اتمام هرچه‌سریع‌تر پروژه مسکن مهر و ساکن شدن متقاضیان مسکن مهر در خانه‌ها باید زیرساخت‌های لازم در این زمینه فراهم و تکمیل شود.

وی بیان کرد: مدیران و مسئولان مرتبط با پروژه مسکن مهر باید اقدامات لازم در زمینه برطرف کردن مشکلات و مسائل برخی مجتمع‌های مسکن مهر در قزوین را انجام دهند و در زمینه تامین رفاه حال شهروندان تلاش کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین با اشاره به اینکه استان قزوین از ظرفیت‌های گسترده‌ای در زمینه اقتصادی و صنعتی برخوردار است، خاطرنشان کرد: در پروژه مسکن مهر باید از تمام ظرفیت‌های اقتصادی و صنعتی استان استفاده شود چراکه با ورود سرمایه در این بخش علاوه بر رشد بازار مسکن، روند ساخت‌وساز مسکن در استان بهبود می‌یابد.

مانی‌ تاکید کرد: فعالیت‌های به‌موقع مسئولان مسکن مهر در زمینه تکمیل پروژه و برطرف کردن مشکلات می‌تواند از بروز برخی آسیب‌های اجتماعی در این زمینه جلوگیری کند. پروژه مسکن مهر از جمله پروژه‌‌های بسیار عظیم است و حجم بالایی از خانوارها را در خود جای می‌دهد که به همین منظور باید مسائل فرهنگی در زمینه تعامل شهروندان ساکن در این مهرگان قزوین مدنظر قرار بگیرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار