دستگیری ۳ سوداگر مرگ در ایوان

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان گفت: در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز ۳ نفر از فروشندگان اصلی مواد مخدر در شهرستان ایوان دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۵۰۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵ 10 January 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ سعید عالی پور اظهار داشت: به منظور برخورد با سودا گران مرگ و مبارزه با هنجار شکنان و حفظ سلامت جامعه طرح ارتقای پاک سازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان اجرا واین سوداگران مرگ دستگیر شدند.

سرهنگ عالی پور گفت: این متهمان از فروشنده گان اصلی مواد مخدر بوده که در سه عملیات موفق پلیسی توسط مأموران انتظامی بخش زرنه ، پلیس مبارزه با موادمخدر و کلانتری مرکزی دستگیر و مقدار قابل توجهی انواع ماده مخدر سنتی و صنعتی از آنها کشف و ضبط شد.

وی با تاکید بر برخورد قاطعانه با سوداگران مرگ گفت: خرده فروشان مواد مخدر باید در فرایند اعمال مجرمانه خود احساس امنیت نکنند و بدانند که پلیس با قاطعیت تمام با سوداگران مرگ برخورد می کند و اجازه نخواهد داد که آسایش و آرامش را از مردم سلب و جوانان این دیار را منحرف و اسیر مواد مخدر کنند.

وی بابیان اینکه متأسفانه به عمق تخریب مواد مخدر صنعتی در جامعه و خانواده‌ها پی نبرده‌ایم ، تصریح کرد: این پدیده هرسال با اشکال مختلف خودنمایی می‌کند ، آگاهی بخشی به خانواده‌ها برای نظارت بیشتر و کنترل مناسب فرزندان ضروری است و اگر به نحو مطلوب اطلاع‌رسانی در مورد مضرات جدی مواد مخدر صنعتی شود قطعاً تلفات در این حوزه کاهش می‌یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار