یادواره شهدای هفتم تیر در میبد برگزار شد

یادواره شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش که در حادثه تروریستی هفتم تیر به شهادت رسیدند، با حضور خانواده‌های شهدا، مردم و مسئولان در میبد برگزار شد.
کد خبر: ۵۵۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸ 30 June 2015
به گزارش تابناک یزد یادواره شهدای هفتم تیر، شهید صدوقی(ره) و شهیدان پاک‌نژاد با حضور مردم و مسئولان در میبد برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد فخرالدینی در این یادواره بیان اینکه انسان‌های شاخص دارای 3 ویژگی عالم بودن، تقوا داشتن و جهاد در راه خدا هستند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران برپایه ویژگی‌های انسان شاخص برپا شده و با تربیت آن ویژگی‌ها پایدار است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: در عصر امروز دانشمندان هسته‌ای و علمی سربازان و افسران جنگ نرم در برابر کفار هستند.

وی با اشاره به اهمیت توجه ویژه به حفظ و دستاوردهای انرژی هسته‌ای ایران تصریح کرد: شهدای غواص با حضور به موقع خود بین مردم ایران اسلامی، روحیه مجاهدت و رشادت را در جوانان ایران اسلامی تشدید کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به ضرورت جلوگیری از بی‌تفاوت شدن و جدا شدن جوانان از ایمان ادامه داد: دائش و نیروی تکفیری توان مقابله با دین و روحیه جهادی شیعیان را ندارند.

وی با اشاره به ضرورت مسلح شدن به سلاح علم و دین توسط جوانان بیان کرد:  شهید بهشتی راه تجهیز به مباحث علمی و دینی را در کشور ایران باز کرد.

مرثیه‌خوانی و اجرای گروه موزیک نظامی از دیگر برنامه‌های یادواره شهدای هفتم تیر در میبد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار