عملکرد تیم های قمی در لیگ برتر فوتسال امید عالی بود

عضو هیات رئیسه هیات فوتبال استان قم با اشاره به عملکرد تیم های قمی در مسابقات نهایی لیگ برتر فوتسال امید باشگاه های کشور گفت: عملکرد 2 نماینده قم در این مسابقات عالی بود و تیم هیات فوتبال موفق به کسب نائب قهرمانی این رقابت ها شد.
کد خبر: ۵۵۷۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰ 27 January 2018

به گزارش تابناک قم،ناصر شریفی خاطرنشان کرد: تیم هیات فوتبال قم شانس اول قهرمانی در مسابقات بود ولی متاسفانه در بازی آخر به دلیل مصدومیت شدید دروازه بان، بازی را واگذار کرد و نائب قهرمان شد، ولی عملکرد تیم های هیات فوتبال و آتلیه طهران قم از ابتدای لیگ تاکنون بسیار عالی و بالاتر از حد انتظار بود.

وی بیان داشت: در این مسابقات که از روز شنبه تا پنجشنبه هفته گذشته در مشهد مقدس برگزار شد، تیم هیات فوتبال قم با 5 امتیاز دوم و تیم آتلیه طهران قم با 3 امتیاز سوم شد ولی هر 2 تیم بازی های خوبی را ارائه دادند.

شریفی گفت: با توجه به عملکرد بازیکنان تیم امید، به آینده فوتسال قم امیدوار شدیم و به صورت قطعی این بازیکنان می توانند شاکله قوی یک تیم لیگ برتری را ببندند و با اقتدار در لیگ برتر بزرگسالان حاضر شوند.

وی ادامه داد: تمام تلاش ما توجه به تیم های پایه است و با این اقدام حضور بازیکنان بومی در تیم های لیگ برتری استان تقویت خواهند شد و از این رویکرد، استان منتفع خواهد شد.

مسابقات فوتسال امیدهای کشور از مهرماه امسال با حضور 14 تیم در قالب 2 گروه هفت تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار شد، در گروه اول تیم‌های فرش‌آرا مشهد، آتلیه ‌طهران قم، طاها تنکابن، هیات فوتبال قم، گیتی‌پسند اصفهان، پرسپولیس خوزستان و کشاورز قزوین و در گروه دوم نیز شهروند ساری، پدیده نصف جهان اصفهان، شهرداری رشت، موعود پیرادل مشهد، دبیری تبریز، شهید کوچه ‌تبار قزوین و ملی حفاری ایران حضور داشتند.

در نهایت از گروه اول تیم های هیات فوتبال قم و آتلیه طهران قم و از گروه دوم نیز شهروند ساری و موعود پیرادل مشهد به مرحله نهایی صعود کردند. در پایان مسابقات تیم های مشهد، هیات فوتبال قم، آتلیه طهران قم و شهروند ساری به ترتیب اول تا چهارم شدند.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار