تقدیر مدیر منطقه زاهدان از خدمات پرستاران مرکز بهداشت و درمان نفت زاهدان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان به همراه معاون فنی عملیاتی و معاون مالی اداری منطقه به مناسبت روز پرستار با کارکنان مرکز بهداشت و درمان نفت زاهدان دیدار نمود و با اهدای لوح تقدیر از خدمات پرستاران تقدیر کرد.
کد خبر: ۵۵۸۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵ 28 January 2018

 به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان مدیر منطقه با اشاره به اهمیت و سختی شغل پرستاری گفت : حرفه پرستاری بدلیل ارتباط نزدیک با بیماران ، با عاطفه ، صبر و مهربانی عجین شده و کار در این حرفه مقدس بسیار با اهمیت و قابل تقدیر است.
وی با اشاره به تلاش و کوشش در خور تقدیر کارکنان مرکز بهداشت و درمان نفت زاهدان ، از خدمات آنان قدردانی نمود و سالروز ولادت بانوی گرانقدر اسلام حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار را به آنان تبریک گفت.
کورش بالادست اهمیت دادن به اوقات فراغت و غنی سازی آن با اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی را از اهداف منطقه زاهدان در راستای حفظ سلامت جسمی و روحی کارکنان عنوان نمود و ابراز داشت اقداماتی در این زمینه تاکنون صورت گرفته و گسترش خواهد یافت .
وی توجه بیشتر به ورزش و تفریحات سالم کارکنان را ، راهی مناسب و کم هزینه جهت حفظ سلامت و شادابی آنان خواند و گفت : در حال حاضر شرایط مناسب برای استفاده کارکنان از فضاهای ورزشی و فرهنگی ایجاد شده و براساس برنامه ریزی های انجام شده مکانهایی جهت ورزش و مطالعه در ساعات اداری نیز در نظر گرفته شده است.
دکتر رضایی ، رییس مرکز بهداشت و درمان نفت زاهدان نیز ضمن تبریک روز پرستار و تقدیر از پرستاران آن مرکز ، از همکاری مدیر و کارکنان منطقه زاهدان با آن مرکز درمانی قدر دانی نمود.
ملیحه رضایی خود مراقبتی ، پیشگیری از ابتلا به بیماری و مراجعه به موقع به پزشک را بهترین راه برای حفظ سلامت افراد عنوان نمود.

 

روزپرستار3
روزپرستار2
روزپرستار1

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار