رئیس‌کل دادگستری استان یزد:

حمایت از تولیدکنندگان باید سیاست همه ارگان‌ها باشد

رئیس‌کل دادگستری استان یزد با اشاره به اینکه سیاست‌های همه ارگان‌ها و دستگاه‌های کشور باید حمایت از تولیدکنندگان و صنعتگران باشد بر لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های قضایی در این راستا و حل معضلات تولیدکنندگان تأکید کرد.
کد خبر: ۵۶۱۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱ 04 February 2018

به گزارش تابناک یزد، جلسه ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی صبح امروز با حضور جمعی از مسئولین دادگستری، اتاق بازرگانی و فعالان اقتصادی در محل اتاق بازرگانی یزد تشکیل شد.

محمدرضا حبیبی رئیس‌کل دادگستری استان یزد در این نشست با تأکید بر اینکه با توجه به اهمیت مسئله اقتصاد و لزوم حل معضلات این حوزه و رونق بخشیدن به شرایط اقتصادی کشور، در کنار فعالیت‌های متنوع قوه مجریه در این راستا؛ ستاد اجرایی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه نیز تشکیل شد، اظهار داشت: جلسات این ستاد در استان با توجه به استقرار دبیرخانه قضایی استان در اتاق بازرگانی به میزبانی همین مجموعه برگزار می‌شود.

بنابه گزارش خبرگزاری فارس از یزد، رئیس‌کل دادگستری استان با اشاره به اینکه در فعالیت‌ها این ستاد از نظرات کارشناسان صنوف مختلف استفاده می‌شود، تصریح کرد: فعالیت‌های این ستاد  در راستای حل معضلات پیش‌آمده در امور قضایی فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان است.

وی اضافه کرد: حمایت همه‌جانبه از تولیدکنندگان و صنعتگران در راستای رونق اقتصادی کشور باید در دستور کار همه نهادها و دستگاه‌های کشور قرار بگیرد.

حبیبی همچنین بر لزوم حل ابهامات قانونی موجود در بحث داوری های اتاق تعاون و افزایش تعامل ادارات استانی با فعالان اقتصادی  و تولیدکنندگان تاکید کرد.

گفتنی است در ادامه این جلسه معضلات و اختلافات یک واحد صنعتی تولید کاشی و شرکت ساختمان‌سازی با اداره مسکن و شهرسازی موردبحث و بررسی قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار