دیدار وزیر نفت با آیت الله ملک حسینی

کد خبر: ۵۶۳۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷ 08 February 2018

وزیر نفت گفت: پتروشیمی شهرستان گچساران قریب به ۵۰ درصد پیشرفت دارد.
به گزارش خبرنگار مهر، بیژن زنگنه پیش از ظهر پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد افزود: این پتروشیمی در فاز تجهیز قرار گرفته است و کمک های فنی در این حوزه انجام خواهد شد.

زنگنه تصریح کرد: کهگیلویه وبویراحمد موقعیت ممتازی دارد و می تواند ارتقا یابد و این استان جغرافیای خوبی دارد و در اقتصاد ملی ایفای نقش می کند.

زنگنه گفت: کهگیلویه و بویراحمد پل ارتباطی بین استان های مختلف شده است و گردشگری در این استان  مهم است و مسائل فرهنگی و زیست محیطی در راستای احداث پروژه  پارک جنگی یاسوج لحاظ می شود.

زنگنه ابراز داشت: دو پتروشیمی در حال اجراست که پتروشیمی گچساران یک میلیارد دلار هزینه شده است و قریب به ۵۰ درصد پیشرفت دارد.

وزیر نفت با اشاره به پتروشیمی بویراحمد گفت: احداث این پروژه بیش از یک میلیارد دلار سرمایه گذاری دارد و تحول بزرگی در استان ایحاد می کند.

زنگنه گفت: پتروشیمی های دهدشت، گچساران و بویراحمد نقش مهمی در توسعه استان خواهند داشت.

وزیر نفت رفع مشکلات گزینش در حوزه بومی گرایی ها را ضروری دانست و بیان داشت: محدودیت هایی در این حوزه وجود دارد که باید مشکلات در حوزه نیروی انسانی حل شود.

وزیر نفت با اشاره به توسعه گازرسانی در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: میانگین بهره مندی از گازرسانی در این استان مناسب است و اقدامات لازم نیز انجام میشود.
 
دیدار وزیر نفت با آیت الله ملک حسینی
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار