مردم ولایتمدار نوسود علیه استکبار در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند

مردم مرزدار شهر نوسود نیز همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۶با حضور پرشور خود حماسه آفریدند.
کد خبر: ۵۶۴۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲ 11 February 2018

به گزارش خبرنگار تابناک سعدی مصطفی زاده بخشدار نوسود در جمع مردم این شهر گفت : ۲۲ بهمن روز شهدا است ، شهیدانی که ما را جهانی کردند و به برکت خون این عزیزان،ایران اسلامی با عزت و اقتدار به جلو گام بر داشت .

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از حضور گسترده و با شکوه راهپیمایان یکی از دستاورد های انقلاب اسلامی را تولید سرمایه اجتماعی دانست چرا که نقش سرمایه اجتماعی در مناطق مرزی در روند توسعه و امنیت مهم است و ما توانستیم باهم بودن ،کنار هم بودن و برای هم بودن را تجربه و تمرین کنیم .

بخشدار نوسود به اجرای پروژ های عمرانی اشاره نمود و گفت: ۱۷ پروژه در حوزه های مختلف مبلمان شهری ، طرح هادی روستایی ، بهسازی زمین ورزشی و … و اعتباری بالغ بر دو میلیارد و پانصد میلیون تومان کلنگ زنی و به بهره برداری رسیده است.

وی ثمره مهم انقلاب را وحدت و همدلی اقوام ،فرق و مذاهب در برپایی حکومت مردم سالاری دینی دانست و بیان داشت هر چند ایجاد وحدت مهم است اما حفظ آن هم مهمتر می باشد و ماموستایان در منبر ، و معلمان در کلاس درس و اساتید دانشگاه در دانشگاه حافظان وحدت هستد.

مصطفی زاده با گریزی به فعالیتهای این بخش در طول دهه فجر برپایی مراسماتی از جمله غبار روبی مزارشهدا ، برگزاری یادواره شهدا ،برگزاری جشن انقلاب ، مسابقات ورزشی تشریح کرد.

در پایان این مراسم شکوهمند قطنامه ای توسط کوهزاد صالحی مسئول تبلیغات اسلامی شهر نوسود قرائت گردید

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار