تجلیل از بازنشستگان و ایثارگران شرکت آب وفاضلاب مازندران

مهندس ذاکری، با بیان اینکه تجلیل از پیشکسوتان و ایثارگران ، تجلیل از مردانگی و مروت است، افزود: شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران ، به رسم هرساله سعی دارد آنچه در خور و شایسته این عزیزان است، انجام دهد.
کد خبر: ۵۷۰۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹ 25 February 2018

به گزارش تابناک مازندران، در حضور فرمانده پایگاه بسیج شرکت مهندسی آبفای کشور ، بازنشستگان و ایثارگران شرکت آب وفاضلاب شهری مازندران تجلیل شدند

بر اساس این گزارش . با حضور مدیر دفتر حراست و فرمانده پایگاه بسیج شرکت مهندسی آبفای کشور، مدیرعامل و معاونان شرکت آب وفاضلاب شهری مازندران، مدیران صنعت آب و برق استان، آیین تجلیل از بازنشستگان وایثارگران شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران در بابلسر برگزار شد.

 محرمی راد مدیر دفتر حراست و فرمانده پایگاه بسیج شرکت مهندسی آبفای کشور در این همایش به بیان جایگاه ایثار و ازخودگذشتگی و اهمیت توجه به ایثارگران و بازنشستگان در جامعه پرداخت.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران نیز در سخنانی ضمن اشاره به اینکه ایثارگران یادگار دوران نبرد حق علیه باطل اند گفت: این افراد با مجاهدتهای خود درس ایستادگی ، شجاعت و از خودگذشتگی را برای نسلهای بعد خود به سرمشق گذاشته اند و الگویی ابدی و جاودان برای آیندگان شدند.

مهندس ذاکری، با بیان اینکه تجلیل از پیشکسوتان و ایثارگران ، تجلیل از مردانگی و مروت است، افزود: شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران ، به رسم هرساله سعی دارد آنچه در خور و شایسته این عزیزان است، انجام دهد.

وی در خطاب به بازنشستگان، اظهار داشت: بازنشستگان 30 سال خدمت صادقانه کردند و با کوله باری از تجربه و دانش نظاره گر حرکت پویای نسلهای بعدی هستند.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران، ادامه داد: بسیاری از این عزیزان از بدو تاسیس شرکت درکنار مار بودند و دست به دست هم دادند تا شرکت آب وفاضلاب به جایگاه کنونی خود دست یابد.

مهندس ذاکری خاطرنشان کرد: بازنشستگان میراث دارانی هستند که گرانبها‌ترین روز‌های عمر خود را ، وقف خدمت به مردم کردند و امروز وظیفه ما است که از آنان تقدیر کنیم.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران، با اشاره به همکاری 250 ایثارگر و وجود 650 بازنشسته در این شرکت، هماهنگی و پیگیری برای اقامت و اسکان در مشهد مقدس و مهمانسراهای سطح کشور، مساعدتهای درمانی و معرفی به بانک برای دریافت وام به متقاضیان بازنشسته و همچنین بهره مندی از مزایای دفترچه بیمه ایران برای متقاضیان به صورت اقساط، صدور کارت بازنشستگی و برخورداری از 5 درصد تخفیف در هتلها و تورهای مسافرتی و اقامتگاه ها را از جمله تسهیلات درنظر گرفته شده برای بازنشستگان عنوان کرد.

بیان خاطره از سوی یکی از ایثارگران و تجلیل از ایثارگران وبازنشستگان از دیگر برنامه های این همایش بوده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار