استان یزد به‌عنوان قطب صنعتی و علمی کشور نیازمند توجه ویژه‌ای است

مدیرکل ثبت‌احوال استان یزد گفت: استان یزد به‌عنوان قطب صنعتی و علمی کشور نیازمند توجه ویژه‌ای است.
کد خبر: ۵۷۱۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱ 27 February 2018

محمدعلی مکرمی پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیران کل ثبت‌احوال استان یزد گفت: استان یزد به‌عنوان قطب صنعتی، علمی، پزشکی و گردشگری کشور نیازمند به توجه ویژه به ثبت‌احوال به‌عنوان ارائه‌دهنده خدمات هویتی به ایرانیان اعم از بومی و غیربومی و همچنین مرجع انتشار آمار حیاتی ولادت، وفات، ازدواج و طلاق است.

وی افزود: دستگاه‌های متولی امور فرهنگی، قضایی و امنیتی استان یزد بدون در دسترس داشتن آمار و اطلاعات صحیح، در ارائه خدمات به مردم موفق نخواهند بود.

مدیرکل ثبت‌احوال استان یزد تصریح کرد: امیدوارم با یاری و همفکری همکارانم در سازمان ثبت‌احوال کشور مسئولین و مدیران محترم و همچنین نخبگان علمی و فرهنگی استان بتوانند با بهبود شرایط اعم از تأمین تجهیزات، تعمیر و نوسازی ساختمان‌های فرسوده، به‌کارگیری نیروهای متخصص و جوان و همچنین بهبود در وضعیت معیشت همکاران سخت‌کوش در ثبت‌احوال استان یزد که ارزشمندترین سرمایه هستند در انجام وظایف در راستای اهداف سازمانی و اعتلای فرهنگ غنی و اصیل یزد گام بردارم.

مکرمی در پایان خاطرنشان کرد: بنده سربازی فداکار، سخت‌کوش، جدی و متعهد به توسعه استان خواهم بود و انتظار دارم در این عرصه که بسیار گسترده است برادر کوچک خود را از یاری و همراهی محروم نسازید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار