گزارشات مردمی حکایت از ناامنی مفرط دارد

کد خبر: ۵۸۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۵ 07 July 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد وبه نقل ازسفیردنا،امام جمعه سی سخت با اشاره به شهرت خوش نامی و فرهنگ مردم سی سخت در تمکین از قانون گفت:بنده بارها از تریبونهای مختلف پیگیر موضوع اساسی امنیت شهر بوده ام.

مصباح نژاد بیان داشت: شرعا و قانونا وظیفه پیگیری مشکلات مردم را دارم و اگر کسی به ناحق در این درگیری بازداشت شده باشد پیگیر حقوق از دست رفته او خواهم بود و اگر جوانی به بدون گناه در بازداشت بسر ببرد مثل شما مدعی می شوم.

وی افزود:نمایندگان شما پیگیر مطالبات شما هستند و بنده از مسئولان تقاضا میکنم احقاق حقوق از دست رفته را در سرلوحه کار خود قرار دهند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی سی سخت در ادامه صحبتهای خود در حضور فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مراجعات مردم و نگرانی از آسیبهای حضور گردشگران ،سرقت های عجیب و غریب که با هویت مردم فرهنگی سی سخت در تضاد است اشاره کرد و افزود:در این اتفاق یک موجی به راه افتاده که باید به نحو مطلوب مدیریت شود.

مصباح نژاد در ادامه ابراز داشت: در دل این اتفاق موجی به راه افتاده که مردم احساس کرده اند به امنیت آنها تعرض شده است و ما خواهان توجه بیشتر به مسئله مهم امنیت در این شهر فرهنگی هستیم.

امام جمعه سی سخت ادامه داد:گزارشات مردمی حاکی از ناامنی مفرط در شهر دارد که این مسئله باید جدی گرفته شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی سی سخت با اشاره به آیه شریفه قرآن که می فرماید اگر بین دو گروه نزاع بوقوع پیوست گروه سومی باید با عدالت برای ایجا صلح بین آنها قدم بگذارند اظهار کرد:در این مسئله که یک نزاع دسته جمعی بوده باید با عدالت و مروت اسلامی خاتمه یابد.

وی خواهان اجرای حد وسط قانون برای ایجاد صلح و سازش شد و تاکید کرد:این مسئله زیبنده نظام اسلامی نیست و ما هم خواهان فیصله دادن این ماجرا هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار