مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه یزد:

12 فروردین، عید همیشه ماندگار ملت ایران است

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد گفت: یوم الله 12 فروردین، سالروز استقرار نظام جمهوری اسلامی، عید همیشه ماندگار ملت ایران است و باید همواره بزرگ شمرده شود.
کد خبر: ۵۸۵۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵ 02 April 2018

حجت الاسلام علی گندمی، افزود: روز 12 فروردین 1358 ملت ایران با لبیک به فراخوان بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) نظام اسلامی را به عنوان ساختار سیاسی کشور انتخاب کردند.
وی ادامه داد: ملت ایران که در طول مبارزات طولانی خود همواره با شعارهای دینی تحقق استقرار جمهوری اسلامی را خواستار بودند به آرزوی دیرینه خود و تشکیل نظام بر مبانی مکتب حیاتبخش اسلام عزیز رسیدند .
این مسوول با بیان اینکه جمهوری اسلامی دارای دو بخش جمهوریت و اسلامیت است اظهار کرد: توجه به اراده و رای ملت و حضور آنها در عرصه های مختلف و بهره گیری از آموزه های دینی موجب اقتدار کشور و ملت شده است.
گندمی تصریح کرد: ملت مسلمان ایران در 40 سال گذشته با همدلی ، بصیرت ، ولایتمداری و تکیه بر دین و ارزش های معنوی و انقلابی وظایف خود را به رغم دشمنی های مختلف انجام داده و همچنان در مسیر عزت و سعادت حرکت می کند.
وی یادآور شد: روز 12 فروردین را باید بزرگ ترین عید ملت فهیم ایران گرامی بداریم و برای عظمت جمهوری اسلامی که حاصل سال ها ایثار و جانفشانی شهیدان است در صحنه های مختلف مشارکت کنیم .
همه‌پرسی حکومت جمهوری اسلامی ایران در روزهای 10 و 11 فروردین 1358 در سراسر ایران برگزار و 98.2 واجدین شرکت در همه‌پرسی با دادن رای آری با برقراری حکومت جمهوری اسلامی موافقت کردند

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار