قطعاً روحیه ولایی مردمی و انقلابی حجت‌الاسلام فلاحتی اسباب رضایت مردم را فراهم می‌کند

کد خبر: ۵۸۶۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۸ 05 April 2018

تابناک / نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: قطعاً باروحیه ولایی، مردمی و انقلابی‌ای که از حجت‌الاسلام فلاحتی سراغ داریم اسباب رضایت مردم فراهم می‌شود.

وی استفاده از تمامی ظرفیت نخبگان گیلان در جهت پیشبرد ارزش‌های اسلامی را از انتظارات مردم گیلان برشمرد و افزود: لازم است نماینده ولی‌فقیه در گیلان با نخبگان علمی و عالم استان گیلان بیشتر مشورت کند و درصدد رفع مشکلات استان ازجمله مشکلات فرهنگی باشد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گام‌های بلند برداشتن در جهت مسائل فرهنگی را از وظایف نماینده ولی‌فقیه برشمرد و تصریح کرد: به‌عنوان عضوی از مردم استان از نماینده ولی‌فقیه جدید در گیلان تقویت و مدیریت انقلابی حوزه‌های علمیه، تربیت طلبه‌های عالم، ملّا و فاضل، رونق دادن و تقویت نماز جمعه با ارتباط‌گیری مؤثر و مداوم با جوانان انقلابی و مردم، بها دادن به جوانان ارزشی، ولایی و انقلابی و به‌کارگیری از ظرفیت‌های آن‌ها و جبران خلأهای معنوی و اخلاقی احساس شده درگذشته را خواستار هستیم.

حجت‌الاسلام پروایی بر مشورت و استفاده از تفکر و اندیشه نخبگان توسط نماینده ولی‌فقیه جدید در گیلان تاکید کرد و گفت: استان گیلان از عالمان، روحانیت و نخبگان انقلابی و ولایی فراوانی برخوردار هست که احساس می‌شود باید بیشتر از آن‌ها استفاده شود.

وی بابیان اینکه ارتباط مؤثر و مداوم با ائمه جمعه شهرستان‌ها یکی دیگر از انتظارات مردم از نماینده ولی‌فقیه جدید در استان است افزود: ائمه جمعه در شهرستان‌ها نزدیک‌ترین اشخاص به مردم هستند و مشکلات آن‌ها را از نزدیک درک می‌کنند و جا دارد از طریق ائمه جمعه بر مسائل و مشکلات در شهرستان‌ها احاطه داشته باشند.

عضو گیلانی مجلس خبرگان رهبری همچنین از زحمات چندین ساله حجت‌الاسلام قربانی به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در گیلان تقدیر کرد و گفت: سنگر نمایندگی ولی‌فقیه در گیلان بسیار حساس و خطر است و امیدواریم حجت‌الاسلام فلاحتی در این سمت موفق شود.

حجت‌الاسلام پروایی روحیه اخلاق‌مداری و تواضع در حجت‌الاسلام فلاحتی را عاملی برای موفقیت وی برشمرد و بیان کرد: باروحیه ولایی، مردمی و انقلابی که از حجت‌الاسلام فلاحتی سراغ داریم قطعاً اسباب رضایت مردم را فراهم خواهد کرد.

وی همچنین بر تعامل و همکاری مسئولان استان با نماینده جدید ولی‌فقیه در گیلان تاکید کرد و گفت: همه مسئولان باید دست‌به‌دست هم دهند و برای برنامه‌های فرهنگی، علمی، انقلابی و سیاسی حجت‌الاسلام فلاحتی همت کنند تا گیلان استانی نمونه و موفق درزمینه های مذکور باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار